بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
پذیرش تعداد زیادی از شرکت های عام پروژه در بورس
رئیس سازمان بورس گفت: پذیرش در بورس و فرابورس یکی از راه‌های تامین مالی است. امسال می‌توانیم تعداد زیادی از شرکت‌های سهامی عام پروژه را پذیرش کنیم.
کد خبر : ۲۶۹۷۹۷

پذیرش تعداد زیادی از شرکت های عام پروژه در بورس

به گزارش بورس نیوز، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در جلسه با استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، اظهار کرد: تمرکز اصلی ما در سال جاری تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط و دانش‌بنیان است. هدف ما شناسایی فرصت‌ها برای فعالان اقتصادی با فرصت‌هاست. بازار سرمایه ساختاری بسیار شفاف برای فعالیت اقتصادی دارد.

رئیس سازمان بورس افزود: مسائل بخش خصوصی کشور پیش پا افتاده است. به این معنا که این امکان وجود دارد که با یک مدیریت صحیح اتفاقات بسیار مثبتی بیفتد.

وی ادامه داد: پذیرش در بورس و فرابورس یکی از راه‌های تامین مالی است. امسال می‌توانیم تعداد زیادی از شرکت‌های سهامی عام پروژه را پذیرش کنیم. گزینه‌های سرمایه‌گذاری را باید به مردم معرفی کنیم. شبه پول ما در کشور دارد به پول تبدیل می‌شود و مردم برای سرمایه‌گذاری به هر چیزی جز بورس رجوع می‌کنند.

عشقی تصریح کرد: در هفته‌ای که گذشت هیچ اتفاق بنیادینی در اقتصاد ما نیفتاد که منجر به روند نزولی بورس شود. یکی از عامل‌های مهم این روند ترس سهام‌داران بود. ترسی که به‌نوعی نتیجه سرمایه‌گذاری در بازار‌هایی غیر از بازار سرمایه در کشور است.

رئیس سازمان بورس گفت: سال گذشته پذیرش و فراهم کردن مجرای تامین مالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل کردیم و امیدواریم در سال جاری بیش از پیش تسهیل کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر