بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت
مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر : ۲۷۰۰۷۷

پیام تبریک مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس شرکت

به گزارش بورس نیوز، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای بقا و تداوم فعالیت خود نیاز به برنامه ریزی‌های دقیق و حرفه ای، منابع انسانی متعهد به سازمان، متخصص، تلاشگر، کارآمد و پویا دارند، تا بتوانند در حوزه فعالیت خود همواره در مسیر رشد و ارتقای دایمی حرکت نمایند.

اینک که در آغاز بیستمین سال فعالیت شرکت بیمه پارسیان قرار داریم، به همین مناسبت به همه ارکان شرکت تبریک می‌گویم.

سهامداران، کارکنان، نمایندگان و بیمه گزاران بیمه پارسیان همواره در مجموعه سیستمی فعال و حرفه ای، بهترین‌ها را برای این شرکت رقم زده اند و رشد شرکت و ارتقای آن از تمام جنبه‌ها همواره گویای این مطلب بوده و آمار‌ها نیز نشان دهنده اینست که بیمه پارسیان از نمونه‌های بسیار موفق شرکت‌های بیمه خصوصی کشور می‌باشد و همواره در ارایه بهترین خدمات بیمه‌ای و سود آوری در رتبه عالی قراردارد و اکنون که بیستمین سال فعالیت خود را آغاز نموده با افتخار می‌توان اعلام کرد که از توانمندترین شرکت‌های بیمه کشور هستیم که در ارایه خدمات در همه انواع رشته‌های بیمه‌ای و بصورت کاملا حرفه‌ای رفتار می‌نماییم.

به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل، روز ۲۸ اردیبهشت ماه، سالگرد تاسیس شرکت را به کلیه اعضای محترم خانواده بزرگ بیمه پارسیان (سهامداران، کارکنان، نمایندگان و بیمه گزاران) تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در ادامه راه نیز با توان و تلاش مضاعف و در کنار هم بتوانیم بهترین‌ها را برای شرکت بیمه پارسیان رقم بزنیم؛ و من ا... توفیق

هادی اویارحسین- نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر