بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
مجمع عمومی ۱۴۰۱ سپیدار سیستم با معرفی سپیدار ابری برگزار شد
مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا برای سال مالی ۱۴۰۱ روز دوشنبه اول خرداد ماه در سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم با حضور حداکثری سهام‌داران برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۰۱۵۵

مجمع عمومی ۱۴۰۱ سپیدار سیستم با معرفی سپیدار ابری برگزار شد

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکت سپیدار سیستم آسیا برای سال مالی ۱۴۰۱ روز دوشنبه اول خرداد ماه در سالن کنفرانس شرکت همکاران سیستم با حضور حداکثری سهام‌داران برگزار شد. مجمع امسال براساس دستورالعمل‌های سازمان بورس هم‌زمان به‌شکل الکترونیکی و حضوری برگزار شد و در آن هیئت‌مدیره و مدیرعامل سپیدار سیستم گزارش‌های مالی سالانه، خلاصه عملکرد و استراتژی‌های سال جدید را به سهامداران ارائه کردند.

حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل سپیدار سیستم در این مجمع از رشد ۶۹ درصدی درآمد شرکت اصلی، رشد ۶۹ درصدی سود عملیاتی و رشد ۶۰ درصدی EPS در سال ۱۴۰۱ خبر داد. همچنین عرضه رسمی محصولات ابری نیز اعلام شد.

دستاورد‌های سپیدار سیستم در سال ۱۴۰۱

رنجبری در ابتدا ضمن ارائه عملکرد ۱۴۰۱، اهم دستاورد‌های این سال را مرور کرد. او اشاره کرد؛ سپیدار سیستم مشابه سال‌های گذشته ضمن کسب موفقیت‌های ارزشمند، عمده دستاورد‌هایی به شرح زیر نیز داشته است:

• افزایش فعالیت‌های بازاریابی هدفمند در سطح استان‌ها و ارائه محتوای به‌روز به جامعه حسابداران؛

• توسعه کمی و کیفی شبکه نمایندگی؛

• عرضه ۱۱ سیستم و بسته جدید نرم‌افزاری براساس نیاز و درخواست بازار؛

• افزایش کیفیت خدمات پس از فروش؛

• توسعه همکاری آموزشی با موسسات و دانشگاه‌ها؛

• حفظ روند رو به رشد هر سهم سپیدار؛

• آغاز عرضه محدود سپیدار ابری.

مدیرعامل سپیدار اضافه کرد: پایداری در سودآوری و رشد درآمد‌های عملیاتی، چشم‌انداز روشنی را برای سهام‌داران ترسیم می‌کند. همچنین در استراتژی‌های سال ۱۴۰۲، توسعه شبکه نمایندگی با پوشش کشوری، توسعه محصولات، ارتقای خدمات و ادامه روند بازاریابی هدفمند استانی، نویدبخش ادامه موفقیت‌های سپیدار در سال آتی خواهد بود.

سال ۱۴۰۲ آغاز توسعه کسب‌وکار سپیدار ابری

رنجبری در ادامه، از عرضه نسل جدید محصولات سپیدار مبتنی بر تکنولوژی ابری (همسو با تغییر رویکرد از محصول به خدمت) با نام تجاری «سپیدار ابری» صحبت کرد که با دریافت بازخورد‌های مثبت در عرضه محدود محصولات ابری، سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی موفقیت این محصولات خواهد بود. همچنین به عمده عوامل زمینه‌ساز موفقیت سپیدار ابری نیز به شرح زیر اشاره کرد:

• اعتماد کسب‌وکار‌های کوچک به برند سپیدار؛

• انطباق تحلیل و تولید محصول با تکنولوژی روز؛

• و تکیه بر تجربه تیم متخصص سپیدار سیستم.

لازم به ذکر است، سپیدار ابری آماده ارائه به کسب‌وکار‌های کوچک و استارت آپ‌هاست و رنجبری از علاقه‌مندان دعوت کرد کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این محصول به صفحه آشنایی با سپیدار ابری مراجعه کنند.

در انتها رنجبری اظهار امیدواری کرد که در مجمع سال آینده با حضور سهام‌داران سپیدار، ادامه موفقیت‌های سپیدار سیستم مرور شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر