بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
نمایش محصولات متنوع
محصولات و مواد اولیه تولید شیرینی و کیک گروه صنعتی پژوهشی"زر" در برج میلاد به نمایش درآمد.
کد خبر : ۲۷۰۱۷۲

نمایش محصولات متنوع

به گزارش بورس نیوز، پنجمین دوره نمایشگاه و مسابقات طراحان و سازندگان کیک‌های تجسمی ایران با مدیریت اتحادیه قنادان تهران از امروز آغاز شد و تا پنجم خرداد ادامه دارد.

گروه صنعتی پژوهشی زر با شرکت‌های زیرمجموعه از جمله فرهیختگان زرنام و شرکت شیرینی و شکلات زرکام در این نمایشگاه حضور دارد تا جدیدترین محصولات و مواد اولیه ویژه صنف و صنعت قنادی شامل انواع شیرین کننده‌ها، نشاسته‌ها، مالتودکسترین، شربت اینورت، روغن، شکلات‌ها و سس‌های شکلات را به علاقه‌مندان معرفی کند.

از برنامه‌های گروه "زر"، آموزش کیک کاراملی‌تر و موس نارگیلی با حضور خانم مریم بخشی و آقای آرش قاسمی از استادان مطرح کشور است که در روز پنج شنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۵ تا ۳۰/۱۶ در سالن b غرفه گروه صنعتی پژوهشی "زر"، برگزار می‌شود.

مسابقات طراحان و سازندگان کیک‌های تجسمی به منظور شناسایی استعداد‌ها و معرفی هنرمندان حوزه قنادی به صورت گسترده و متفاوت‌تر از دوره قبل برگزار می‌شود.

این مسابقات در بخش‌های ساخت کیک‌های مجسمه‌ای، کیک‌های مجلسی، پخت کوکی، کیک‌های تزئین شده با خامه و ساخت آثار حجمی و مجسمه‌های شکلاتی برگزار می‌شود و بخش شکلات نیز به مسابقات امسال اضافه شده است.

همچنین در کنار رقابت و نمایش آثار هنرمندان، نمایشگاه کالا‌های مواد اولیه قنادی و کیک سازی نیز برگزار می‌شود و آخرین دستاورد‌ها در بخش ماشین آلات و مواد اولیه به نمایش گذاشته خواهد شد.

بازدید از این نمایشگاه رایگان و ساعت کار آن از ۹ تا ۱۸ است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر