بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
گزارش ماهانه "همراه" زیر ذره‌بین بورس‌نیوز؛

روند صعودی ادامه دارد

روند صعودی ادامه دارد
شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۰۳۵۲

روند صعودی ادامه دارد

بورس‌نیوز:

شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۵۲۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۸ هزار و ۵۰۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه (اتصال متقابل)، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر درآمد کسب کند.

روند صعودی ادامه دارد

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۱۹ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت ارتباطاتی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

روند صعودی ادامه دارد

بیشترین درآمدی که "همراه" در اردیبهشت‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین» با ۳ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است. درآمدی که "همراه" از این بخش به دست آورد، ۹۰ درصد از درآمد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین» در اختیار «درآمد استفاده از امکانات شبکه، توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه» با ۳۱۶ میلیارد تومان بود.

روند صعودی ادامه دارد

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت ارتباطات سیار ایران رقم زد؛

" همراه " در مدار مثبت

ارسال نظر