بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بورس تهران
شرکت ترنج در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری و خدمات بازارگردانی و تامین مالی ارائه می‌کند.
کد خبر : ۲۷۰۴۰۰

مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری در نمایشگاه بورس تهران

به گزارش بورس نیوز، شرکت ترنج در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشاوره رایگان سرمایه‌گذاری و خدمات بازارگردانی و تامین مالی ارائه می‌کند.

شرکت ترنج سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است، این شرکت با ۱۰ سال فعالیت به یکی از بزرگترین نهاده‌های مالی بازارسرمایه ایران تبدیل شده است که خدمات متنوعی به مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد؛ این شرکت به عنوان حامی الماس نمایشگاه بورس در غرفه‌ای به متراژ ۶۰۰ متر (سالن ۳۸) حضور دارد.

ترنج در نمایشگاه چه خدماتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؟

شرکت ترنج در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، ۴ خدمت اصلی خود در حوزه مدیریت دارایی (صندوق سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی)، بازارگردانی، تامین مالی و سرمایه‌گذاری جسورانه را معرفی خواهد کرد.

ترنج همچنین روزانه ۱۲ کارگاه آموزش بورس با موضوعات مختلف از تحلیل بنیادی صنایع گرفته تا ریسک‌های سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصاد کلان و چشم انداز پیش روی بازار‌های مالی را با حضور مدرسان برجسته برگزار خواهد کرد.

مشاوره رایگان از دیگر خدمات ترنج در زمان برگزاری نمایشگاه است، کارشناسان خبره این شرکت در روز‌های نمایشگاه به بازدید کنندگان حقیقی و حقوقی مشاوره‌های اختصاصی و رایگان ارائه خواهند کرد. مشاوره‌های اختصاصی شامل موضوعات مختلفی از جمله: سرمایه‌گذاری با مبالغ مختلف، بازارگردانی، عرضه و پذیرش، تامین مالی و سرمایه‌گذاری جسورانه را شامل می‌شود.

واحد منابع انسانی ترنج نیز به منظور جذب استعداد‌ها و علاقه‌مندان به کار در بازار‌سرمایه، حضور دارد.

۲۰ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت ترنج

شرکت ترنج حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد که نشان‌دهنده اعتماد قابل توجه سرمایه‌گذاران به این شرکت است. ترنج همچنین طیف متنوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری را مدیریت می‌کند که شامل صندوق‌های: درآمد ثابت ترنج و افران، سهامی سرو و انار، مختلط زیتون و صندوق در صندوق تمشک است.

صندوق‌های ترنج معمولا جزو برترین‌ها بودند؛ صندوق مختلط زیتون، بزرگ‌ترین و پربازده‌ترین صندوق مختلط بازار سرمایه ایران در بازه‌های زمانی مختلف بوده است؛ صندوق در صندوق تمشک نیز تنها با گذشت ۶ ماه از آغاز فعالیت امروز بالاترین بازدهی حجم دارایی تحت مدیریت را در بین صندوق در صندوق‌های بازار سرمایه ایران دارد.

صندوق درآمد ثابت افران بیشترین تعداد سرمایه‌گذار حقیقی را در بین صندوق‌های درآمد ثابت ETF دارد، مهمترین علت انتخاب صندوق افران از دید سهامداران حقیقی نقد‌شوندگی بالا و بازدهی مناسب و هموار این صندوق است.

خدمت دیگری که ترنج در زمینه مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری غیر مستقیم به مشتریان ارائه می‌کند «سبدگردانی اختصاصی» است، ترنج مدیریت بیش از ۱۰۰ سبد اختصاصی را بر عهده دارد که با توجه به اهداف و میزان ریسک پذیری سرمایه‌گذاران حقوقی شخصی‌سازی می‌شود.

رویکرد منحصر‌به فرد ترنج در بازارگردانی با تحلیل

ترنج همچنین بازارگردانی ۲۵ نماد را برعهده دارد، مزیت بازارگردانی ترنج، بازارگردانی با تحلیل است که یک هدف اساسی را دنبال می‌کند: حفظ ارزش ذاتی سهام. این بازارگردانی کمک می‌کند تا در نوسانات بازار، سهم دچار حباب نشود یا ارزش ذاتی‌اش از آنچه باید، پایین‌تر نیاید.

ترنج بازارگردانی سهام ۱۵ شرکت مهم از جمله: کابل ابهر، مادیران، کرمان‌خودرو، گروه صنعتی سپاهان و... را بر عهده دارد. علاوه بر این ترنج بازارگردان ۸ صندوق ETF و ۲ اوراق مشارکت است. ترنج همچنین قدرت بازارگردانی قرارداد‌های اختیار معاملات یا آپشن را دارد که خدمت متمایزی به شمار می‌آید.

از عرضه سهام تا انتشار اوراق با خدمات تامین مالی و سرمایه ترنج

ترنج تا کنون فرآیند ارزش‌گذاری و عرضه اولیه را برای بیش از ۱۰ شرکت جهت ورود به بازار‌سرمایه انجام داده است و پروژه‌های مهمی برای انجام در سالجاری دارد، همچنین ترنج جزو معدود نهاد‌هایی است که خدمات تامین مالی را به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها باتوجه به شناخت خوبی که از این مجموعه‌ها دارد، ارائه می‌دهد.

ترنج خدمات تامین مالی از طریق انتشار اوراق را هم انجام می‌دهد. سال‌گذشته ترنج برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان (فیلیمو) از طریق بازار‌سرمایه تامین مالی کرد، ترنج نخستین شرکتی بود که این فرایند پیچیده را با موفقیت انجام داد و مسیر را برای سایر شرکت‌های دانش بنیان باز کرد.

سرمایه‌گذاری جسورانه با تاسیس صندوق جسورانه سرو

صندوق‌های جسورانه برای سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های اقتصادی که ریسک بالایی دارند وارد بازار‌سرمایه شد، ترنج جزو اولین نهاد‌های مالی بود که با تاسیس صندوق جسورانه سرو به این حوزه ورود کرد، این صندوق تا‌کنون در استارتاپ‌های: همراه‌مکانیک، والکس، میاره، دکتر ساینا، کاربوم و فرادید سرمایه‌گذاری کرده است و در آینده نیز بر روی سایر استارتاپ‌های مستعد رشد سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارگاه‌های آموزشی و اطلاع از سایر رویداد‌ها می‌توانند از طریق این‌لینک اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
اعلام تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده برنج و زیره
مدیریت بازار‌های مالی بورس کالا اعلام کرد:

اعلام تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده برنج و زیره

کدام گروه‌ها پیشتازان این هفته خواهند بود؟ ۶ خرداد ۱۴۰۲
فعالان بازار سرمایه برای هفته جاری پیش‌بینی کردند:

کدام گروه‌ها پیشتازان این هفته خواهند بود؟ ۶ خرداد ۱۴۰۲

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
بورسی که همش ضرر میده مشاوره رایگانش هم کلاه برداریه.