بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
فعالیت‌های معدنی ذوب آهن اصفهان در خراسان رضوی توسعه می‌یابد
نشست تعاملی مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی دوشنبه ۸ خرداد ماه در دفتر سازمان صمت این استان برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۰۴۲۶

فعالیت‌های معدنی ذوب آهن اصفهان در خراسان رضوی توسعه می‌یابد


به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب‌آهن اظهار کرد: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی، برنامه ریزی کرده است که بخش امور معادن مجموعه در منطقه سنگان و شهر مشهد جهت ارتباط تنگاتنگ و دسترسی سریع و به موقع، مستقر شود.

کوهی افزود: ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه‌های خود برای تامین پایدار مواد اولیه آمادگی دارد در دیگر پهنه‌های معدنی استان خراسان رضوی مشارکت نماید.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان در راستای شعار سال، رسیدن به ظرفیت اسمی و افزایش تولید به ویژه تولید محصولات ارزش افزا را در اولویت قرار داده است که دست یابی به این هدف مستلزم تامین پایدار مواد اولیه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کنیم گفت: ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می‌باشد لذا پیشنهاد می‌شود که در پهنه‌های معدنی مربوط به زغال سنگ نیز مشارکت و سرمایه گذاری نماید.

در این جلسه در خصوص سایر موضوعات و فعالیت‌های مشترک بحث و بررسی شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر