بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
شرکت آسان پرداخت پرشین چگونه عمل کرد؟

تداوم روند روبه‌جلوی "آپ"

تداوم روند روبه‌جلوی
بیشترین درآمدی که "آپ" در اردیبهشت‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «فروش پین و اعتبار» با ۶۷۲ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۷۰۴۸۴

تداوم روند روبه‌جلوی

بورس‌نیوز:

شرکت آسان پرداخت پرشین با سرمایه ثبت شده ۵۵۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۴۹۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های کارمزد تراکنش شاپرکی، فروش پین و اعتبار، پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی و سایر درآمد کسب کند.

تداوم روند روبه‌جلوی

شرکت آسان پرداخت پرشین میزان درآمدی که در دومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۷۲۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۲ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۳۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در صنعت پرداخت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تداوم روند روبه‌جلوی

بیشترین درآمدی که "آپ" در اردیبهشت‌ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «فروش پین و اعتبار» با ۶۷۲ میلیارد تومان بود. درآمدی که "آپ" از این بخش به دست آورد، ۹۳ درصد از درآمد را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده آسان پرداخت پرشین پس از بخش «فروش پین و اعتبار»، در اختیار «درآمد کارمزد تراکنش شاپرکی» با ۴۳ میلیارد تومان بود.

تداوم روند روبه‌جلوی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فام؛ اولین اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی
ارائه ای از شرکت تجارت الکترونیک و فناوری ملل؛

فام؛ اولین اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی

ارسال نظر