بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
تداوم روند صعودی پلیمر آریا ساسول؛

چه خبر از فعالیت اردیبهشت‌ماه "آریا"؟

چه خبر از فعالیت اردیبهشت‌ماه
میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
کد خبر : ۲۷۰۴۹۸

بورس‌نیوز:

شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و 375 میلیاردتومانی و ارزش بازار 124 هزار و 800 میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند.

چه خبر از فعالیت اردیبهشت‌ماه

میزان درآمدی که شرکت پلیمر آریا ساسول در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پلیمری از فروش محصولات خود به درآمد 3 هزار و 121 میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش 20 درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش 8 همراه بود، همچنین "آریا" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد 15 درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

چه خبر از فعالیت اردیبهشت‌ماه

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «پلی‌اتیلن متوسط و سنگين (خارجی)» با یک هزار و 33 میلیارد تومان بود درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه به دست آورد برابر با 33 درصد از درآمد ماهانه بود. نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه برابر با 36 میلیون و 735 هزار تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

چه خبر از فعالیت اردیبهشت‌ماه

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر