بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات آمریکا
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی‌پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
کد خبر : ۲۷۰۵۳۸

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات آمریکا

به گزارش بورس نیوز،  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در نشست سالانه «آیپک» اظهار کرد: وزیر امور خارجه دولت آمریکا در استمرار حمایت همه جانبه کشورش از رژیم آپارتاید صهیونیستی، اظهارات بی‌پایه و اساسی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره تاکید کرده که حمایت از ملت فلسطین در راستای حمایت از مظلوم و جنبش‌های آزادیبخش و مبتنی بر حمایت از حق تعیین سرنوشت، نفی اشغالگری و مبارزه با آپارتاید است.

وی تاکید کرد: تهدید به توسل به زور توسط آمریکا علیه سایر دولت‌ها، خلاف حقوق بین‌الملل به‌ویژه مفاد منشور ملل متحد است و بر همین اساس جمهوری اسلامی ایران در تقویت توان بازدارندگی و نیز حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مقامات آمریکایی توصیه کرد از اتهام‌زنی‌های بی‌پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران پرهیز نموده و در تداوم سیاست‌های غیرقانونی و شکست خورده خود نسبت به ایران تجدید نظر کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خشم نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و انگلیس عجیب نیست
به دنبال نشست نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و رژیم انگلیس؛

خشم نخست وزیران رژیم اشغالگر قدس و انگلیس عجیب نیست

اهانت مجدد دانمارک به قرآن کریم محکوم شد
از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه:

اهانت مجدد دانمارک به قرآن کریم محکوم شد

ارسال نظر