بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
سودآوری پایدار، استراتژی فولاد هرمزگان
پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های فعال در این عرصه برگزار شد و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بنگاه‌های پیشرو در صنعت فولاد در این نمایشگاه حضور یافت.
کد خبر : ۲۷۰۷۹۴

به گزارش بورس نیوز، عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در ادامه کسب رکورد‌های پی در پی تولید با وجود محدودیت‌های انرژی توانست طی سال ۱۴۰۱ رکورد تاریخی یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۲۹۳ تن را ثبت کند و رتبه چهارم تولید فولاد خام کشور را داشته باشد.

وی افزود: فولاد هرمزگان با ادامه روند سودآوری مطلوب خود در سال ۱۴۰۱ توانسته است حافظ منافع سهامداران باشد. این در حالی است که سال گذشته علی‌رغم کاهش قیمت‌های جهانی فولاد و به تبع آن در بازار داخلی، با افزایش شدید هزینه‌ها نیز مواجه بودیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با تولید کیفی و با ارزش افزوده بالا، محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش برسانیم و روند سودآوری مطلوب و پایدار خود را تثبیت کنیم.

گفتنی است که محور‌های این نمایشگاه برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران، تصمیم‌سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین‌طور آحاد جامعه، یافتن راهکار‌هایی برای مقابله با تلاطم‌های اقتصادی، تحریم‌های ظالمانه و وقوع منازعات بین‌المللی بود.

شرکت فولاد هرمزگان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه در سالن ۳۸ غرفه ۲ حضور یافت و توانمندی‌های خود را به مدیران و فعالان بازار سرمایه معرفی کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر