بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
در خردادماه اتفاق افتاد؛

ثبات درآمدزایی در "کچاد"

ثبات درآمدزایی در
شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سومین ماه از سال جاری از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۹۳۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۱۱۷۱

ثبات درآمدزایی در

بورس‌نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۰۷ هزار و ۱۵۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که در روند درآمدزایی خود ثبات را حفظ کرده است.

ثبات درآمدزایی در

میزان درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت معدنی و صنعتی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۹۳۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش کمتر از یک‌درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۶ درصدی همراه بود، همچنین "کچاد" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

ثبات درآمدزایی در

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از خردادماه خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «فولاد» بود که از فروش این محصول، به درآمدزایی یک هزار و ۹۱۲ میلیاردتومانی دست‌یافت. "کچاد" نرخ فروش «فولاد» را در بازار داخل برابر با ۲۰ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان به‌ازای هر تن اعلام کرد. دیگر محصولاتی که "کچاد" در خردادماه به فروش رساند عبارت‌اند از «کنسانتره آهن (خشک)، گندله، عرضه برق تولیدی (نیروگاه) و آپاتیت» که به ترتیب کنسانتره آهن (خشک) و گندله ۳۳ و ۲۸ درصد از ترکیب درآمد ماهانه را رقم زده‌اند.

ثبات درآمدزایی در

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نفس تازه
عملکرد صادراتی معدنی و صنعتی چادرملو در حال جان گرفتن؛

نفس تازه "کچاد" در کسب درآمد ماهانه

ثبت درآمد ۴ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومانی
برای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو؛

ثبت درآمد ۴ هزار و ۹۷۳ میلیاردتومانی

کنسانتره آهن درآمدزاترین محصول معدنی و صنعتی چادرملو
درآمد‌های عملیاتی "کچاد" افزایش پیدا کرد؛

کنسانتره آهن درآمدزاترین محصول معدنی و صنعتی چادرملو

ارسال نظر