فولاد هرمزگان واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان
تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان با همت اداره کل صمت استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش بورس نیوز،
همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان با همت اداره کل صمت استان هرمزگان و با حضور برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، محمد عاشوری و احمد مرادی نمایندگان مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل و فعالین شرکتهای فعال صنعتی و معدنی در استان هرمزگان در سالن اجتماعات حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد.
در این همایش از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان صنعت نمونه با اهدای لوح و تندیس جشنواره تقدیر شد.
استان هرمزگان با بیش از ۱۰۰۰ شرکت صنعتی، و ۲۵۰ معدن فعال، با وجود بنادر استراتژیک و پهنه ساحلی وسیع، به عنوان یکی از مهمترین قطبهای اقتصادی کشور، و بزرگترین اهرم توسعه اقتصادی کشور شناخته میشود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه شورای معاونین دستاوردهای سه ماه نخست را تشریح کرد؛
شعار ما میتوانیم به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده است
با تلاش و همت کارکنان فولاد هرمزگان محقق شد؛
ثبت رکورد ۹۹.۶۵ درصدی در کیفیت تختال و تولید موفقیتآمیز گِرید میکروآلیاژی در فولاد هرمزگان
مدیرعامل فولاد هرمزگان در جلسه شورای معاونین دستاوردهای سه ماه نخست را تشریح کرد؛
شعار ما میتوانیم به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شده است
با تلاش و همت کارکنان فولاد هرمزگان محقق شد؛
ثبت رکورد ۹۹.۶۵ درصدی در کیفیت تختال و تولید موفقیتآمیز گِرید میکروآلیاژی در فولاد هرمزگان ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه