بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
در نشست مدیرعامل بیمه دی و معاون توسعه سازمان صدا و سیما تاکید شد:

ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه/ آینده بسیار درخشانی برای بیمه دی قابل پیش بینی است

ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه/ آینده بسیار درخشانی برای بیمه دی قابل پیش بینی است
در نشست بین مدیر عامل بیمه دی و معاون توسعه سازمان صدا و سیما که در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد؛ بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه تاکید شد.
کد خبر : ۲۷۱۸۳۵
در نشست بین مدیر عامل بیمه دی و معاون توسعه سازمان صدا و سیما که در دفتر مدیر عامل شرکت برگزار شد؛ بر ضرورت توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه تاکید شد.
 

 

به گزارش بورس نیوز، طاهر موهبتی در این دیدار ضمن برشمردن تنوع محصولات بیمه دی از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ارتقای بیش از پیش خدمات حوزه متبوعش خبر داد. 

مدیرعامل بیمه دی در ادامه مهمترین برنامه خود را تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه عنوان کرد و تعلل در ورود به حوزه‌های فناوری‌های نوین را اشتباهی استراتژیک دانست که می‌تواند هر مجموعه را از گردونه رقابت‌ها خارج کند.

موهبتی در بخش دیگر از سخنان خود نقش رسانه ملی را در فرهنگ سازی، تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور بسیار مهم ارزیابی و خاطر نشان کرد: علی رغم حضور پر قدرت رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی در سراسر جهان و به تبع آن کشور ایران، صدا و سیما به دلیل "مرجعیت اعتماد" بویژه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، هنوز هم نقش مهمی در شکل دهی ذهن جامعه ایفا می‌کند.

وی همچنین بیان کرد: صدا و سیما می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین بانیان توسعه فرهنگی کشور، اهمیت صنعت بیمه در زندگی افراد جامعه تشریح و تبیین کند و در رشد اقتصادی کشور موثر باشد.

مدیرعامل بیمه دی ضمن تاکید بر ضرورت همکاری مشترک با رسانه ملی تاکید کرد؛ صدا و سیما در تغییر نگاه مخاطب و مشتری به بیمه دی، می‌تواند یاری رسان ما باشد و شرایط را بگونه‌ای ترسیم کند که آن‌ها در کنار ما بیاندیشند و رابطه ما و آن‌ها همواره دو سویه باشد صدا و سیما در همه حوزه‌ها از جمله صنعت بیمه می‌تواند منولوگ گویی را به دیالوگ گویی تبدیل کند و این قدم بسیار ارزشمندی برای یک بازی برد- برد برای همه است.

موهبتی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد؛ با بهره مندی از پتانسیل سرمایه انسانی مجرب و پیشرو بیمه دی و برنامه سازان خلاق صدا و سیما، بیمه دی مترادف با مشتری مداری، خدمات با کیفیت و دیجیتال محور باشد.

درادامه این نشست معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما با بیان اینکه آینده بسیار درخشانی برای بیمه دی قابل پیش بینی است افزود: انجام همکاری مشترک رسانه ملی و بیمه دی قطعا دستاورد‌های ارزشمندی برای جامع خواهد داشت و توسعه فرهنگ بیمه در سطح کشور را بطور محسوسی افزایش می‌دهد.

مجتبی رضایی همچنین بیان کرد: محصولات ارائه شده از سوی شرکت‌های بیمه‌ای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب نمودن دیگران برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه‌ای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه رسانه ملی می‌تواند با بهره مندی از توان برنامه سازان خوش فکر، کاربلد و متخصص و همچنین بهره گیری از ظرفیت متخصصان شرکت بیمه دی که عموماً هم جوان و پر انرژی هستند نقش چشمگیری در افزایش سواد بیمه‌ای داشته باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر