بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کسب تندیس زرین برند محبوب من
چهارشنبه بیست و یکم تیرماه اختتامیه دهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۱۸۳۷

به گزارش بورس نیوز، چهارشنبه بیست و یکم تیرماه اختتامیه دهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. گفتنی است در این دوره از جشنواره، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای دومین سال پیاپی افتخار دریافت تندیس زرین در دو بخش پایانه‌های فروشگاهی و اپلیکیشن‌های پرداخت را از دست مشتریان خود داشت.

این جشنواره رویدادی به وسعت ایران است که در آن آراء مردمی تنها داور برند‌های حاضر در این جشنواره هستند. در دهمین دوره جشنواره برندمحبوب، طی یک نظرسنجی دو ماهه مصرف‌کنندگان در میان بیش از ۱۵۰۰ برند در بالغ بر ۱۰۰ گروه کالا و خدمات برند‌های معتبر و محبوب خود را انتخاب کردند.

شرکت پرداخت الکترونیک پاساگاد همواره در راستای فراهم آوردن سهولت پرداخت برای مشتریان و با نظر به مسئولیت اجتماعی خود گام برداشته است. در سالی که گذشت این شرکت ضمن ایجاد امکانات متنوع برای پذیرنده‌گان و کاربران خود توانست با تکیه بر همت همکاران این مجموعه با رشد ۴۴ پله‌ای در رتبه‌بندی IMI۱۰۰ در بین ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در میان صد شرکت دوم این رتبه‌بندی قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر