بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
با سرمایه کم و به صورت اقساط در منطقه ۲۲ صاحب خانه شوید
آیا با سرمایه کم می‌توان خانه خرید؟ این سوال خیلی از افرادی است که این روز‌ها به وفور شنیده می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله شما می‌توانید با سرمایه اندک اقدام به خرید خانه کنید و مابقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت کنید که این یک گزینه عالی در این موقعیت برای افرادی است که به دنبال خرید خانه به صورت اقساطی هستند. اما چطور و به چه صورت؟ پس پیشنهاد می‌کنیم ادامه این متن را مطالعه کنید تا بهترین راه حل‌ها را بدست بیاورید.
کد خبر : ۲۷۱۸۶۷
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، یکی از بهترین مناطق جهت سرمایه‌گذاری در ملک منطقه ۲۲ تهران است. این ناحیه به دلایل مختلفی اعم از تجاری، گردشگری و... خاص‌ترین منطقه تهران به شمار می‌رود. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین مرکز خرید و بزرگ‌ترین شهربازی در خاورمیانه در این منطقه واقع شده است. با راه‌اندازی کامل این پروژه‌ها هر فرد که در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده باشد قطعاً سود خوبی را دریافت خواهد کرد.

پروژه‌های مسکونی بسیاری در منطقه ۲۲ تهران شروع به پذیره‌نویسی و گودبرداری کرده‌اند. شما می‌توانید با سرمایه کم و به صورت اقساط در منطقه ۲۲ صاحب‌خانه شوید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد و سرمایه‌گذاران برای پیش‌خرید پروژه‌های این منطقه از جمله: پروژه نیکان، شهرک شهید خرازی و پروژه پدافند ارتش اقدام می‌کنند. ما در این نگارش سعی داریم بهترین پروژه‌های اقساطی منطقه ۲۲ تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با سرمایه‌ای کم صاحب‌خانه شوید.

معرفی پروژه‌هایی با شرایط عالی اقساط در منطقه

دلایل بی‌شماری وجود دارد که منطقه ۲۲ را نسبت به دیگر مناطق، برای سرمایه‌گذاری ملک متمایز می‌کند. به همین دلیل پروژه‌های مسکونی بسیاری در این منطقه در حال احداث هستند. در این بخش به معرفی بهترین پروژه‌های اقساطی در منطقه ۲۲ می‌پردازیم:

۱. پروژه شهرک شهید خرازی

با سرمایه کم و به صورت اقساط در منطقه ۲۲ صاحب خانه شوید

شهرک شهید خرازی، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های منطقه ۲۲ به شمار می‌رود و تحت‌نظر تعاونی سپاه پاسداران شروع به کار کرده است. در حال حاضر تعاونی‌های انتخاب واحد شده اعم از: رزمند، آماد دوکوهه، نیرو قدس، آماد پشتیبانی، لشگر ۲۷، هوافضا و نیروی زمینی به صورت متری ۲۱ به بالا خریدوفروش می‌شوند.

فاز یک این شهرک تحویل اعضا گردیده است و به صورت متری بر اساس موقعیت و تعاونی مسکن از قیمت پایه ۷۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. اما فاز ۲ این شهرک در حال اسکلت‌سازی است و پیش‌فروش آن به شکل واریزی و امتیاز انجام می‌شود. اگر به دنبال خرید خانه با سرمایه‌ای کم هستید، پروژه شهرک شهید خرازی برای شما بهترین گزینه به‌حساب می‌آید.

۲. پروژه نیکان، برج مدرن مروارید شهر

یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های مروارید شهر که دسترسی فوق‌العاده‌ای به اتوبان حکیم، اتوبان خرازی و آزادراه تهران کرج دارد پروژه نیکان است. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا پتانسیل رشد مسکن و ساخت‌وساز در این منطقه افزایش پیدا کند، امکانات اختصاصی این منطقه است. پیش‌فروش این پروژه به صورت پذیره‌نویسی انجام‌گرفته است که قیمت تراکم و زمین آن قطعی و قسط‌های ساخت به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌گردد.

مبلغ‌های واریزی بسته به انتخاب فاز یک و ۲ بین ۲ تا ۵ میلیون تومان و قیمت ساخت علی‌الحساب آن متری ۷ میلیون تومان است. پروژه نیکان دارای وام ۵۰۰ میلیون‌تومانی است که پس از ۵۰درصد عملیات عمرانی به‌واسطه بانک مسکن به پروژه تزریق می‌گردد. این یکی از فرصت‌های بی‌نظیر برای خانه‌دارشدن شماست، پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و برای یک سرمایه‌گذاری هوشمند به صورت قسطی اقدام نمایید.

۳. پروژه پدافند ارتش چیتگر

با سرمایه کم و به صورت اقساط در منطقه ۲۲ صاحب خانه شوید

یکی دیگر از پروژه‌های اقساطی که جزو بهترین‌های منطقه ۲۲ به شمار می‌رود، پروژه پدافند ارتش است. برج‌های این پروژه در اطراف دریاچه چیتگر واقع شده‌اند و به ایران‌مال، باغ‌موزه گیاه‌شناسی، شهربازی هزار و یک شب، اتوبان شهید همانی، اتوبان شهید خرازی و اتوبان تهران کرج دسترسی فوق‌العاده‌ای دارند.

این پروژه به تعاونی مسکن پدافند خاتم‌الانبیا تعلق دارد و با مشارکت شرکت آرین سازه ساخت آن صورت می‌گیرد. شما برای خرید آن باید ابتدا مشخص نمایید که از کدام یک از تعاونی‌ها خریدتان را انجام می‌دهید. اگر انتخابتان تعاونی مسکن پدافند باشد به دلیل اینکه طبقه واحد آن مشخص شده است قیمت به صورت قطعی خواهد بود و هیچ یک از اعضا نباید تا هنگام تحویل پروژه قسطی را پرداخت نمایند.

اما اگر تصمیم داشته باشید واحدتان را از شرکت آرین سازه خریداری کنید باید بدانید که طبقه واحد در این تعاونی مشخص نیست و قرارداد‌های آن به صورت طلایی و آبی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در این قرارداد‌ها هزینه ساخت از متری ۶ میلیون و پانصد تا ۱۶ میلیون تومان به صورت علی‌الحساب محاسبه می‌گردد.

ما برای پیش‌خرید پروژه پدافند ارتش باید ۲ دفترچه را داشته باشید تا بتوانید ۱ واحد را انتخاب نمایید. اگر به دنبال پیش‌خرید واحدی با اقساط عالی می‌گردید این پروژه برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

مزایای خرید خانه به صورت اقساط

خرید خانه به صورت اقساط مزیت‌های بسیاری را دارد که در این قسمت به شرح تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

طرح‌های اقساطی یک راه عالی برای افرادی است که سرمایه کافی برای خرید ملک ندارند. افراد با استفاده از سرمایه‌ای اندک، می‌توانند مبلغ اولیه را واریز و مابقی اقساط را به‌راحتی در مدتی معین پرداخت نمایند.

در این شیوه می‌توان ملک را با قیمتی کمتر خریداری نمود.

شما با پیش‌خرید این پروژه‌ها پس از مدتی صاحب‌ملک می‌شوید.

با مطالعه مزیت‌های خرید خانه به صورت اقساط متوجه شده‌اید که خرید اقساطی بهترین راه‌حل برای تهیه ملک به‌حساب می‌آید.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش سعی داشتیم شما را با پروژه‌هایی که بهترین شرایط اقساط را دارند آشنا کنیم تا شما بتوانید با سرمایه‌ای کم، خانه موردعلاقه خود را انتخاب کنید. تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ با داشتن کادری متخصص و زبده این افتخار را دارد تا با ارائه هر گونه خدمات، شما را در انتخاب بهترین پروژه بر اساس سرمایه و علایقتان همراهی کنند. پس اگر برای پیش‌خرید این پروژه‌ها دچار سردرگمی هستید می‌توانید از این تیم متخصص و حرفه‌ای راهنمایی بگیرید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناصررجایی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
لطفا برای ثبت نام به کجا مراجعه کنیم ویک باب خانه 130 متری سه خواب چند واریز کنیم و چند ساله تحویل داده می‌شود وشماره تماس بفرستید
طیبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
ما چگونه با تعاونی های ساخت ارتباط برقرار کنیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
بنده الان سه سالی هست تویکی از پروژه‌ها پیش خرید کردم و الان هنوز حتی گود برداری نکردن میگویند شهرداری مجوز نمیده وپاخت حدوا هفتاد درصد از مبلغ و تحویل دفترچه الان بایستی در مرحله نازکاری باشد که هیچ خبری نیست