همزمان با آغاز هفته بهزیستی صورت پذیرفت؛
تجلیل از فولاد هرمزگان برای خدمترسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی
به مناسبت نکوداشت هفته بهزیستی و با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان، از فولاد هرمزگان به عنوان بنگاه اقتصادی همراه در امر خدمترسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان تجلیل شد.
به گزارش بورس نیوز، همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، همراه با جمعی از معاونین حوزههای مختلف طی نشستی صمیمانه با تعدادی از مدیران کل دستگاههای همراه و همکار در امر خدمترسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی دیدار و گفتو گوکرد و با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاشهای ارزنده آنها در ارائه خدمات و حمایت از مددجویان تحت پوشش تجلیل به عمل آورد.
در پایان این مراسم از دستگاههای اجرایی و شرکتهای فعال در این عرصه به ویژه عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان برای حمایت از مددجویان بهزیستی با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
علیرغم افزایش ۸۳ درصدی بهای تمامشده در بهار محقق شد؛
افزایش ۴۸ درصدی سودآوری فولاد هرمزگان
مدیرعامل فولاد هرمزگان:
حرکت به سمت فناوریهای نوین و دیجیتالی شدن اجبار است
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:
برگزاری سومین کنفرانس ریختهگری در بهمن ماه
علیرغم افزایش ۸۳ درصدی بهای تمامشده در بهار محقق شد؛
افزایش ۴۸ درصدی سودآوری فولاد هرمزگان
مدیرعامل فولاد هرمزگان:
حرکت به سمت فناوریهای نوین و دیجیتالی شدن اجبار است
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:
برگزاری سومین کنفرانس ریختهگری در بهمن ماه ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه