بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی برگزار شد
جلسه ارزیابی عملکرد ۳ ماهه منتهی به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، امیر پروال مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک سعدی، هیات مدیره و دیگر مدیران این شرکت در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۲۲۵۴
نویسنده :
مینا علیزاده

 

 به گزارش بورس نیوز، پروال، مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک سعدی در این جلسه در خصوص عملکرد، آخرین وضعیت شرکت و اقدامات در دست اجرا گزارشی ارائه داد و گفت: با توجه به افزایش ۹۵ درصدی فروش محصولات نسبت به سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته‌ایم ۱۰۷ درصد بودجه سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ را محقق سازیم.

سود خالص سه ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی، با رشد ۹۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل توانسته است ۱۲۶ درصد بودجه سه ماه ابتدایی را محقق کند. همچنین افزایش ۱۲۴ درصدی سود ناخالص نسبت به بازه مشابه ۱۴۰۱، ۱۳۰ درصد بودجه سه ماهه ابتدای ۱۴۰۲ را محقق کرده است.

پروال با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ذائقه بازار گفت: تلاش کردیم با ایجاد تغییرات در محصول و همچنین افزایش کیفیت با سرعت تغییر ذائقه‌ی بازار همراه شویم ضمن اینکه افزایش کیفیت محصولات درجه یک و دو را مجموعا از ۶۲ درصد به ۷۱ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در ۱۴۰۱ رسانده‌ایم.

 در این جلسه سیدمحمد صابر پرورش معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدر تامین با تشریح اهمیت موضوع صادرات و نیاز بازار کشور‌های همسایه بر لزوم شناسایی بازار‌های صادراتی جدید و افزایش میزان صادرات به مشتریان فعلی تاکید کرد.

کارخانه کاشی و سرامیک سعدی در سال ۱۳۳۹ هجری شمسی در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار در شهر ری فعالیت خود را آغاز و در چهاردهم اسفند ماه ۱۳۴۰ با شماره ثبت ۸۱۱۴ در قالب شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و در سال ۱۳۸۳ با نماد کسعدی در بازار بورس ایران عرضه شد.

این شرکت در زمره قدیمی‌ترین کارخانه‌های کاشی فعال در ایران قرار دارد که با همت کارگر ایرانی و مدیریت هدفمند زنجیره تأمین محصولات خود را به بازار‌های جهانی عرضه می‌نماید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر