بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
اردشیر آرش، سرپرست هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت شد
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت با حضور دکترمسعود نصر اصفهانی رئیس هیئت مدیره بانک ملت و جمعی از مدیران این هلدینگ برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۲۴۹۲
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت برگزار، و دکتر اردشیر آرش بعنوان سرپرست این هلدینگ معرفی و از زحمات احسن الله رادمهر مدیر عامل پیشین تقدیر شد.

این جلسه با حضور مسعود نصر اصفهانی ریاست هیئت مدیره بانک ملت، محمود رشیدی ریاست هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت، ابراهیمی نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ، حمید نیک بین عضو هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت، به همراه مدیران عامل شرکت‌های تابعه این هلدینگ برگزار گردید.

در این مراسم نصراصفهانی، رییس هیئت مدیره بانک ملت با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در طول مدیریت رادمهر، با اشاره به سوابق مدیریتی دکتر آرش، تعهد، اخلاق مداری، علم و تجربه و آشنایی به علم روز را از مهمترین دلایل انتخاب وی برشمرد.

همچنین در این مراسم رشیدی رئیس هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل پیشین؛ پس از تصریح بر انتخاب سرپرست جدید این هلدینگ با سوابق و عملکرد درخشان، نسبت به موفقیت ایشان در راستای اهداف عالی هلدینگ و بانک ملت ابراز امیدواری کردند.

هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت بعنوان بزرگترین هلدینگ بانک ملت مدیریت و مالکیت شرکت‌های توسعه بازاریابی و فروش ماد، ساختمانی بانک ملت، بانک قرض الحسنه مهر، تدبیر ملت، چاپ بانک ملت، مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح، راهبری صنایع بهساز، طرح و اندیشه بهساز ملت، واسپاری ملت، آزاد راه تهران-ساوه، ریسندگی و بافندگی بهریس اصفهان و خانه سازی ایرداک را دارا می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر