بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
بانک ملت محقق کرد؛

افزایش ۶۲ درصدی "وبملت"

افزایش ۶۲ درصدی
از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بانک ملت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۷۲۴۹۷

افزایش ۶۲ درصدی

بورس‌نیوز:

بانک ملت با سرمایه ثبت شده ۳۵ هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۶۰ هزار و ۵۸۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی و کارمزد درآمد کسب کند.

افزایش ۶۲ درصدی

بانک ملت در چهارمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۹ هزار و ۹۴۲ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در تیرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد کمتر از یک درصد افت را نسبت به ماه گذشته و ۵۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی "وبملت" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

افزایش ۶۲ درصدی

عمده‌ترین درآمد "وبملت" در تیرماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۵ هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک ملت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۵۴ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در تیرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «سلف» و «تسهیلات ارزی» با یک هزار و ۶۱۲ و ۹۵۵ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۶ و ۱۰ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

افزایش ۶۲ درصدی

بانک ملت در تیرماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۵ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۲۲ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های "وبملت" در تیرماه مربوط به گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام و سپرده‌های بلندمدت سه‌ساله است.

افزایش ۶۲ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر