بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
تحلیل تکنیکال ترکیبی
آخرین باری که سهم به اشباع فروش رسیده در برج ۸ پارسال قبل از رشد بازار بوده است.
کد خبر : ۲۷۲۸۴۸

بورس‌نیوز:

از دیدگاه من بهترین سهم گروه خودرو با اختلاف خدیزل هست که کاملاً از نظر بنیادی متحول شده و بازدهی خوبی را نصیب سهام‌داران خودکرده است به‌طوری‌که در قیمت فعلی ۲۰۰٪ بالای سقف ۹۹ در حال معامله هست.

تکنیکال:

سهم رشد خوبی رو به‌واسطه تحول بنیادی و گزارش‌های خوبی که روانه کدال کرده داشته است و اکنون در موج اصلاحی قرار دارد و در اشباع فروش به سر می‌برد.

همچنین در این ناحیه ما حمایت میدلاین کانال و ۱/۴۱ فیبو اکستنشن رو داریم که کلاستر شده‌اند؛ در صورت استفاده از چنگال اندروز هم همین محدوده دارای حمایت محکمی هست منتها به دلیل پرهیز از شلوغی چارت آن را حذف کرده‌ایم.

آخرین باری که سهم به اشباع فروش رسیده در برج ۸ پارسال قبل از رشد بازار بوده است و همچنین در برج ۸ سال ۱۴۰۰ و برج ٨ سال ١٣٩٨ نیز در محدوده اشباع فروش قرار گرفته بود که از همان محدوده رشد را شروع کرده و موج صعودی خوبی داشته است.

تحلیل تکنیکال ترکیبی

بنیادی:

باتوجه‌به پی بر اس پایین سهم، حاشیه سود بالای خدیزل و همچنین نرخ آزاد محصولاتش، در صورت فروش منظم مثل ۴ماهه گذشته بهترین سهم گروه خودرویی می‌تواند باشد که گزارش ۶ماهه خیره‌کننده‌ای روانه کدال کند و سودسازی مناسبی داشته باشد.

امیرحسین محجوبی، تحلیلگر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر