بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تحلیل تکنیکال
گر بعدازاین شکست حرکت صعودی به سمت بالا اتفاق بیفتد و بتواند محدوده ۳۲۴ تومان را بشکند ما می‌توانیم بگوییم که موج جنبشی ما آغاز شده است.
کد خبر : ۲۷۲۹۶۴

بورس‌نیوز:

در حال حاضر شپاکسا در محدوده‌ای قرار گرفته است که سناریو بدبینانه آن به شرح زیر است که ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ شکل‌گرفته است که اگر ۵ اینجا باشد نقطه A فاز اول اصلاحات این نماد است.

باتوجه‌به نکات گفته شده دو تأییدیه بسیار مهم در اینجا داریم، یک تأییدیه محدود ۴ است که لیبل زده شده و قیمت ۳۲۴ تومان است و محدود دیگر قیمت ۲۴۶ تومان است که این دو محدوده نیز تریدینگ رنج ما می‌باشند و بسیار مهم هستند.

تحلیل تکنیکال

ما در اینجا یک فشردگی قیمت داریم که با خط روند مشخص شده است، در اینجا یک شکست اتفاق افتاده است، اگر بعدازاین شکست حرکت صعودی به سمت بالا اتفاق بیفتد و بتواند محدوده ۳۲۴ تومان را بشکند ما می‌توانیم بگوییم که موج جنبشی ما آغاز شده و حرکت به سمت بالا است. اما در غیر این صورت باید منتظر بمانیم تا محدوده ۵ که عدد ۲۴۶ تومان است، اگر این محدوده را به سمت پایین بشکند ما انتظار سطح‌های پایین‌تر داریم و اگر سطح ۲۴۶ تومان بازهم به‌عنوان حمایت‌کننده عمل کند و به سمت بالا برود، ما آن موقع می‌گوییم که سناریو QM اتفاق افتاده و حرکت رالی بعد از آن اتفاق می‌افتد.

سعید حسینی پناه، معامله‌گر و تحلیلگر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر