بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
هدیه سازمانی لاکچری/ چرا هدیه سازمانی مهم است؟
مدیران منابع انسانی و صاحبان شرکت‌ها و کسب و کار‌های بزرگ به‌خوبی می‌دانند که هدایای شرکتی فوق‌العاده فرصتی بی‌نظیر برای روابطی ماندگار و تبلیغات موثر را فراهم می‌کند.
کد خبر : ۲۷۲۹۷۳

به گزارش بورس نیوز، مدیران منابع انسانی و صاحبان شرکت‌ها و کسب و کار‌های بزرگ به‌خوبی می‌دانند که هدایای شرکتی فوق‌العاده فرصتی بی‌نظیر برای روابطی ماندگار و تبلیغات موثر را فراهم می‌کند. نکته قابل توجه درباره هدیه سازمانی این است که این نوع از هدایا در مقایسه با انواع هدیه‌های معمولی که به دوستان، خانواده و عزیزان خود می‌دهیم شکل رسمی و متفاوتی دارند. به همین دلیل انتخاب آن باید هوشمندانه و از وزن و اعتبار بیشتری برخوردار باشد. اگر شما هم به‌عنوان مدیر منابع انسانی یا صاحب یک کسب و کار بزرگ به‌دنبال آن هستید تا در جدید‌ترین رویداد و همایش تجاری که با همکاران، شرکای تجاری و کارمندان خود دارید هدایای منحصر به فرد و خاصی را به مشتریان قدیمی و شرکای تجاری بدهید پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان این صفحه همراه ما بمانید. در ادامه چند نمونه هدیه سازمانی لاکچری که قدرت تبلیغاتی بسیار زیادی دارند، بررسی می‌کنیم.

یک جعبه لوکس پر از همه چیز؟!

 اگر قصد دارید به شرکای تجاری قدیمی و بانفوذ خود یا مشتریان و همکارانی که روابط قوی و موثری دارند و می‌توانند موقعیت تجاری شما را بهبود دهند، هدیه سازمانی خاص و لاکچری بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ یک جعبه لوکس بروید که همه چیز در دل خود دارد. برای توضیح بیشتر پیشنهاد ما به شما این است که یک جعبه هدیه لوکس طراحی کنید که در آن اقلام مختلفی مانند قهوه، شارژر بی‌سیم، دفترچه یادداشت با طراحی زیبا و لوگو شرکت شما، خودکار مشکی شیک و چند مدل آجیل مانند بادام‌زمینی شور در خود جای داده باشد. مطمئن باشید که این هدیه لوکس می‌تواند باهوش‌ترین مدیران را هم تحت تاثیر خود قرار دهد. نکته مهم این است که برای بالابردن قدرت جذب این هدیه حتماً لوگو سازمانی و برند شرکت خود را به شکلی زیبا روی جعبه و محصولات داخل آن چاپ کنید تا تاثیر بیشتری از نظر تبلیغاتی و بازاریابی داشته باشد.

هدیه سازمانی لاکچری

سفر، بهترین هدیه 

یکی از هدایای جذاب و لاکچری که حتما همه افراد را در موقعیت‌های مختلف خوشحال می‌کند امکان سفر کردن به شهر‌ها و کشور‌های دیگر است. اگر به دنبال آن هستید شرکای تجاری یا همکاران و مشتریان احتمالی و قدیمی خود را با تبلیغات هوشمندانه متعجب کنید، پیشنهاد لوکس این است که امکان سفرکردن را برای آن‌ها فراهم کنید. در حال حاضر شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری متعددی فعالیت می‌کنند و کارت سفر با اعتبار‌های مختلف بنا به درخواست سازمانها، ارائه می‌کنند؛ بنابراین دریافت‌کننده این هدیه می‌تواند با توجه به میزان اعتبار موجود در سفر کارت، از آن برای تهیه بلیط هواپیما، رزرو تور داخلی و خارجی، رزرو هتل و سایر محصولات سفر استفاده کند.

ظروف مسی، همیشه خاص و لاکچری

 یکی دیگر از اقلامی که می‌توانید به‌عنوان هدایای سازمانی تهیه کنید ظروف مسی زیبا هستند. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین ویژگی‌های هدایای سازمانی ماندگاری و طول عمر آن است؛ بنابراین باید به سراغ اقلامی بروید که در کنار خاص و زیبا بودن ماندگاری بیشتری داشته باشند. در این صورت تا مدت‌ها در ذهن دریافت‌کننده هدیه ثبت می‌شود و به‌عنوان یک روش بازاریابی و تبلیغاتی موثر در پیشبرد اهداف تجاری شما حرکت خواهند کرد.

علاوه بر آن تفاوتی نمی‌کند که چه نوع هدیه زیبای سازمانی را به‌صورت پک تبلیغاتی، ظروف مسی یا حتی کارت اعتباری برای دریافت کنندگان در نظر گرفته باشید؛ به هرصورت باید بسته‌بندی هدایای سازمانی زیبا، شکیل و مناسب باشد. علاوه بر آن لوگو برند شرکت را روی آن درج کنید تا در ذهن دریافت‌کننده هدیه باقی بماند.

محصولات دیجیتال هدیه بدهید

ما در روز‌های فناوری و تکنولوژی‌های دیجیتال زندگی می‌کنیم. تکنولوژی‌هایی که هرروز بیشتر رشد می‌کنند و ابزار و وسایل جدید و متفاوتی را در اختیار ما قرار می‌دهند این موضوع باعث شده که ابزار‌های دیجیتال به‌عنوان اقلام کاربردی در بین تمام مردم رواج پیدا کند. شما نیز می‌توانید از این شرایط استفاده کنید و با هدیه دادن ابزار‌های دیجیتال به‌عنوان هدایای سازمانی مشتریان احتمالی، شرکای تجاری و همکاران را به سمت کسب و کار خود جذب کنید. به‌طور مثال هدفون و دستگاه‌های صوتی یا پاوربانک ازجمله هدایایی هستند که حتما با استقبال روبرو می‌شوند. هدایایی که در سفر، محیط کار، خانه و محل کار کاربرد دارند و تاثیر خوبی روی تبلیغ مثبت برند شما خواهند گذاشت.

هدیه سازمانی لاکچری

چرا هدیه سازمانی مهم است؟

 یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای پیشرفت در بازار و پیش افتادن از سایر رقبای تجاری، تبلیغات موثر و بازاریابی قدرتمند است. البته روش‌های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید؛ اما مطالعات نشان می‌دهد که تبلیغات ناخودآگاه تاثیر بیشتری روی ذهن دریافت‌کنندگان تبلیغ می‌گذارد. علاوه بر آن همه ما از دریافت کردن هدیه خوشحال می‌شویم؛ بنابراین می‌توانید تبلیغات خود را به‌صورت هدیه به مخاطبان هدف ارائه بدهید. انواع هدیه تبلیغاتی لاکچری علاوه بر آن که توجه مخاطبان را به سمت برند کاری شما جذب می‌کند، تاثیر زیادی در تبلیغ کردن هویت و شخصیت برند شرکت شما دارد. علاوه بر آن راهکاری موثر برای تجدید ارتباط‌های کاری یا شروع ارتباطات تجاری تازه است.

 مدیران هوشمند تلاش می‌کنند تا کیفیت و توسعه کسب و کار خود را به بهترین شکل پیش ببرند و با شناخت نیازمندی‌ها و ویژگی‌های شرکای تجاری و مشتریان خود به‌دنبال تهیه هدیه‌های سازمانی و شرکتی منحصر به فرد و خاص هستند؛ بنابراین علاوه بر آنکه پیوند مستحکمی بین خود و آن‌ها برقرار می‌کنند، به‌صورت ناخودآگاه تبلیغاتی قدرتمند از شرکت و برند خود ایجاد کرده و ارزش و اعتبار بیشتری برای خود به ارمغان می‌آورند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.