در نشست خبری تشریح شد؛
گزارش عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی (بخش دوم)
عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر داد: در بحث شفاف سازی باید بگویم که ما از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون حراج حضوری نداشتیم و همگی به صورت الکترونیک و از طریق سامانه انجام شد، چون در گذشته در حراجها امکان حضور گسترده مردم وجود نداشت و همچنین گاهی اوقات تبانیهایی رخ میداد.
اخبار مرتبط
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:
برگزاری مجمع سازمان اموال تملیکی در تاریخ مقرر/ ۹۷ درصد فروش به صورت الکترونیکی است
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محقق کرد؛
رشد بالای ۶۰۰ درصدی در فروش اموال تملیکی
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:
برگزاری مجمع سازمان اموال تملیکی در تاریخ مقرر/ ۹۷ درصد فروش به صورت الکترونیکی است
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محقق کرد؛
رشد بالای ۶۰۰ درصدی در فروش اموال تملیکی ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه