بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
سفر‌های تابستانه با اجاره ویلا شمال
فصل تابستان به عنوان فصل سفر، تفریح و گردش شناخته می‌شود و به دلیل تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی بهترین زمانی است که خانواده‌ها می‌توانند برای سفر کردن انتخاب کنند.
کد خبر : ۲۷۳۳۰۵

به گزارش بورس نیوز، فصل تابستان به عنوان فصل سفر، تفریح و گردش شناخته می‌شود و به دلیل تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی بهترین زمانی است که خانواده‌ها می‌توانند برای سفر کردن انتخاب کنند. با توجه به گرمای هوا در این فصل بسیاری از افراد سفر به مناطقی را انتخاب می‌کنند که هوای معتدل‌تر و مطبوع‌تری داشته باشد. 

شمال ایران همواره یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و سفر محسوب می‌شود که افراد زیادی این منطقه را برای سفر تابستانه خود انتخاب می‌کنند. اجاره ویلا شمال و اقامت در یکی از شهر‌های شمالی ایران یکی از پرطرفدارترین روش‌های سفر تابستانه محسوب می‌شود که بسیاری از افراد آن را انتخاب می‌کنند.

 بهترین شهر‌های شمال برای اجاره ویلا و سفر تابستانه

برای اجاره ویلا شمال شهر‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به عنوان مقصد سفر تابستانه خود به همراه دوستان و خانواده انتخاب کرد. به همین دلیل در ادامه با بهترین شهر‌های شمال که می‌توان برای سفر و اجاره ویلا انتخاب کرد آشنا شده و شرایط آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چالوس و محمودآباد

شهر‌های چالوس و محمودآباد وقتی از سمت تهران به شمال حرکت می‌کنید، اولین شهر‌های شمال به حساب می‌آیند که امکان دسترسی به دریا را برای مسافران فراهم می‌کنند. به همین خاطر این دو شهر برای افرادی که نمی‌خواهند مسافت زیادی را از تهران برای دسترسی به ساحل دریا طی کنند بهترین مقصد برای سفر به شمال محسوب می‌شود. در این دو شهر ویلا‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف وجود دارد که می‌توان برای اقامت انتخاب کرد. البته در سفر به این دو شهر باید به این نکته توجه داشت که اجاره ویلا در این شهر‌ها به دلیل ساحلی بودن نیاز به هزینه بیشتری دارد به طوری که هزینه اجازه ویلا در این شهر‌ها در روز‌های تابستان نسبت به سایر ایام سال افزایش پیدا می‌کند.

سفر‌های تابستانه با اجاره ویلا شمال

رامسر

این شهر به عنوان عروس شهر‌های شمال ایران شناخته می‌شود که به دلیل آب و هوای مطبوع و معتدل یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر‌های تابستانه در بین درصد زیادی از افراد به حساب می‌آید. رامسر معمولا با اقامتگاه‌های لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌شود، اما به جز اقامتگاه‌های لوکس و ویلا‌های استخردار می‌توان ویلا‌های متنوع با قیمت‌های مختلف را در این شهر برای اقامت پیدا کرده و به مدت چند روز در آن به همراه دوستان و خانواده اقامت داشت. اگر دوست دارید یک سفر تابستانه جذاب به یک منطقه با آب و هوای معتدل داشته باشید می‌توانید رامسر را به عنوان شهر مقصد برای اجاره ویلا انتخاب کنید. 

نمک‌آبرود

یکی دیگر از شهر‌های ساحلی و محبوب که در استان مازندران واقع شده، شهر توریستی نمک‌آبرود است که یکی از مقاصد لوکس برای یک سفر تابستانه به شمال محسوب می‌شود. از شهر‌های چالوس و کلاردشت می‌توان به راحتی به این شهر دسترسی داشته و یک سفر خاطره‌انگیز و رویایی برای دوستان و خانواده رقم زد. 
نمک‌آبرود یکی از مقاصد محبوب در شمال کشور است که تفریحات متنوع‌تر و لوکس‌تری نسبت به شهر‌های دیگر دارد؛ تله‌کابین، پل معلق، سورتمه هوایی، پاراگلایدر و کایت‌سوار، کارتینگ، تیراندازی، زیپ‌لاین، موتور چهارچرخ و اسب‌سواری جزو تفریحاتی هستند که می‌توانید در این شهر زیبا تجربه کنید. نمک‌آبرود اقامتگاه‌ها و ویلا‌های متنوعی دارد که می‌توانید برای اقامت چند روزه در فصل تابستان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و اجاره کنید. 

ماسال

اگر قصد دارید در گرمای تابستان به یک منطقه ییلاقی با آب و هوای خنک در شمال سفر کنید، شهر ماسال در استان گیلان بهترین گزینه محسوب می‌شود. ماسال یکی از شهر‌های شمال است که طبیعت بکر و زیبایی دارد و دارای مناطق ییلاقی متنوعی است که در گرم‌ترین زمان‌های سال نیز آب و هوای خنک و مطبوعی دارند.

سفر‌های تابستانه با اجاره ویلا شمال

ییلاقاتی مانند اولسبلانگاه، ییلاق خان بند، ییلاق سوئه چاله، بام سبز ماسال و دهکده شاندرمن از جذاب‌ترین مناطق ییلاقی ماسال محسوب می‌شوند که گزینه مناسبی برای سفر تابستانه هستند. اگر قصد دارید یک سفر تابستانه به طبیعت بکر شمال ایران داشته و مدتی را به دور از هیاهوی زندگی شهری و تکنولوژی باشید می‌توانید با اجاره ویلا و اقامتگاه‌های مختلف در ماسال، این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. 

بندر انزلی

یکی از مقاصد جذاب برای سفر تابستانه، شهر بندر انزلی در استان گیلان است. این شهر که در حدود ۱ ساعت با شهر رشت فاصله دارد یکی از بهترین مقاصدی است که می‌توان برای سفر به همراه خانواده و دوستان انتخاب کرد. 

اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید از مسیر سفر نیز لذت ببرید و قصد دارید که به یک شهر ساحلی اصیل با دریا و طبیعت زیبا سفر کنید می‌توانید شهر بندر انزلی را به عنوان مقصد نهایی خود برای سفر به شمال انتخاب کنید. ویلا‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی در این شهر برای اجاره کردن و اقامت وجود دارد که می‌توان بر اساس نیاز و بودجه مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد. 

اجاره ویلا شمال با بهترین قیمت

اگر قصد سفر تابستانه به یکی از شهر‌های شمالی ایران را به همراه خانواده یا دوستان دارید و می‌خواهید از مدت زمان اقامت خود در این شهر‌ها نهایت لذت را ببرید، اجاره ویلا بهترین گزینه برای اقامت به حساب می‌آید. 

برای تجربه یک سفر تابستانه لذت‌بخش با اجاره ویلا شمال می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا اقامتگاه‌ها و ویلا‌های مختلف در بازه‌های قیمتی متفاوت را مشاهده کرده و پس از بررسی بهترین گزینه را برای اجاره و رزرو انتخاب کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.