بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تحلیل تکنیکال
شرایط صعودی قوی هنوز برای سهم میسر نیست و کمی تا مهیاشدن شرایط به زمان بیشتری احتیاج هست. در تایم فریم روزانه سهم مستعد تشکیل الگوی کف دوقلو می‌باشد.
کد خبر : ۲۷۳۳۱۵

بورس‌نیوز:

کاما در تایم فریم روزانه به نظر می‌رسد کانال نزولی خود را شکسته است؛ اما شرایط قرارگرفتن زیر کوموی روزانه مانع افزایش قیمت شده است، فعلاً هر گونه بازگشت قیمت به سقف کانال شکسته شده را در حکم پولبک در نظر می‌گیریم، در ار اس‌ای هم واگرایی خفیفی دیده می‌شود که پولبک قیمت را صحه بیشتری می‌گذارد. در تایم فریم روزانه سهم مستعد تشکیل الگوی کف دوقلو می‌باشد.

تحلیل تکنیکال

شرایط در تایم هفتگی کراس نزولی اتفاق افتاده است و سهم به منطقه حمایتی ۳۲۲۲-۳۹۱۷ واکنش مثبت نشان داده است و باعث رشد قیمت شده است، سهم در محدوده ۴۷۰۰-۵۰۴۸ با برخورد با تنکنسن با مقاومت روبرو شده است.

آنچه در شرایط فعلی برای سهم می‌توان دید، قرارگرفتن قیمت زیر کومو، هنوز چیکو اسپن درگیر کندل‌هاست و مماس بودن تنکنسن و کیجون و گرایش روبه‌بالای ملایم آن‌ها در تایم روزانه نشان می‌دهد شرایط صعودی قوی هنوز برای سهم میسر نیست و کمی تا مهیاشدن شرایط به زمان بیشتری احتیاج هست، شرط یک آپ ترند قوی عبور از محدوده مقاومتی فعلی و توانایی عبور از کومو می‌باشد، در صورت عبور از محدوده فعلی مقاومت محدوده ۶۱۲۰-۷۲۲۱ در دسترس است.

تحلیل تکنیکال

فاطمه موسوی‌پور، تحلیلگر بازار سرمایه

اشتراک گذاری :
ارسال نظر