بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
تحلیل تکنیکال
بسته‌شدن کلوز کندل در زیر ناحیه سوم نوید شروع روند نزولی طلا پس از هفته‌ها رنج زدن است. در تایم روزانه بیشتر منتظر شکست ناحیه اول از پایین هستیم؛ چون در سطح ترند لاین شادو از بالا داریم و این نشان‌دهنده قدرت فروشندگان است.
کد خبر : ۲۷۳۶۷۴

بورس‌نیوز:

انس جهانی طلا در تایم هفتگی پس از گذراندن یک‌روند صعودی در یک‌روند ساید با مقاومت ۲۱۰۰ دلار گیرکرده است. همان‌طور که مشخص شده قیمت با هر بار برخورد به این مقاومت تا محدوده ۱۶۷۹-۱۶۵۰ ریزش داشته است.

تحلیل تکنیکال

در تایم روزانه قیمت در سطح اول حمایتی دچار فشردگی شده است و شکست ناحیه اول منجر به ریزش طلا تا ناحیه حمایتی دوم می‌گردد. بسته‌شدن کلوز کندل در زیر ناحیه سوم نوید شروع روند نزولی طلا پس از هفته‌ها رنج زدن است. در تایم روزانه بیشتر منتظر شکست ناحیه اول از پایین هستیم؛ چون در سطح ترند لاین شادو از بالا داریم و این نشان‌دهنده قدرت فروشندگان است. همچنین کندل‌های قدرتمند قرمز نشان‌دهنده ضعف خریداران می‌باشد.

تحلیل تکنیکال

در تایم H۴ همچنان شادو از بالا و کندل‌های نزولی پرقدرت‌تر نسبت به کندل‌های صعودی داریم. فیبوناچی به ما می‌گوید در یک سطح مهم به‌احتمال خیلی زیاد PRZ داریم که منجر به شکست ناحیه اول در تایم روزانه می‌گردد.

تحلیل تکنیکال

سطوح مهم جهت اسکلپ طلا. بیشتر در جهت شورت طلا است که منطقی‌تر به نظر می‌رسد و حتماً تأییدیه کندلی را ببینید و بعد وارد پوزیشن شوید.

تحلیل تکنیکال

ساغر گلشنی، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر