بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان مردادماه سال جاری ۲۷۴ هزار و ۸۹۵ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر : ۲۷۳۷۵۲

بورس‌نیوز:

مقدار فروشی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در پنجمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی مقدار فروش محصولات خود را ۵۰ هزار و ۶۹۲ تن در سامانه کدال به ثبت رساند. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۱۱ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۴ درصدی همراه بود.

همچنین مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان مردادماه سال جاری ۲۷۴ هزار و ۸۹۵ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته نزدیک به ۲ درصد افزایش‌یافته است؛ "شگویا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۱۲ هزار و ۵۸۱ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

"شگویا" در اردیبهشت‌ماه ۹۵ هزار و ۳۹۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۰ هزار و ۶۹۲ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته کاهشی بود.

نرخ فروش محصول «گرید بطری» در مردادماه نزدیک به ۴۷ میلیون و ۷۱ هزار تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول که عنوان درآمدزاترین محصول "شگویا" را دارد با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود. دیگر محصولاتی که "شگویا" در مردادماه به فروش رساند عبارت‌اند از «گرید الیاف» و «نخ POY» که «گرید الیاف» با افزایش نرخ و «نخ POY» با کاهش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود خالص ۲۷۷۲ میلیارد تومانی
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان اعلام کرد؛

سود خالص ۲۷۷۲ میلیارد تومانی "شگویا" در فصل بهار

بررسی عملکرد ماهانه
پتروشیمی شهید تندگویان چگونه بود؟

بررسی عملکرد ماهانه "شگویا"

افزایش ۱۶۴ درصدی شگویا
پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

افزایش ۱۶۴ درصدی شگویا

رشد ۳۷ درصدی درآمد حاصل از فروش
در دوره یک ماهه اتفاق افتاد؛

رشد ۳۷ درصدی درآمد حاصل از فروش "شگویا"

ارسال نظر