بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
نکاتی که در هنگام سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر باید بدانید
منطقه چیتگر یکی از مناطق پر طرف‌دار تهران است که در سال‌های اخیر، افراد بسیاری در آن به شکل‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در این منطقه خوش‌آتیه، برخی از تعاونی‌های مسکن به ساخت پروژه‌های مسکونی مختلفی مشغول هستند. در ادامه برای سرمایه‌گذاران و علاقمندان به خرید یا سرمایه‌گذاری در این حوزه نکات حیاتی و حائز اهمیت تشریح گردیده است.
کد خبر : ۲۷۴۱۴۶

به گزارش بورس نیوز، منطقه چیتگر یکی از مناطق پر طرف‌دار تهران است که در سال‌های اخیر، افراد بسیاری در آن به شکل‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در این منطقه خوش‌آتیه، برخی از تعاونی‌های مسکن به ساخت پروژه‌های مسکونی مختلفی مشغول هستند. بعضی از این برج‌ها مانند: پروژه شهرک شهید خرازی، پروژه نارنجستان ۵ و پروژه تریتیوم vip به صورت پیش‌فروش و شرایطی در اختیار افراد قرار می‌گیرند تا آن‌ها هم بتوانند در این منطقه، با بودجه‌ای که دارند سرمایه‌گذاری کنند.

هر یک از برج‌ها قرارداد‌های خاصی برای پیش‌فروش دارند، جدای از اینکه سازنده و امکاناتشان هم با یکدیگر کمی متفاوت است؛ اما نکته مهم اینجاست که شما باید در هنگام سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر نکاتی را بدانید، تا با خیالی راحت سرمایه‌گذاری خود را در این منطقه انجام دهید.

بررسی رزومه سازنده، نوع قرارداد، قیمت پروژه، موقعیت پروژه، نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا، نحوه نقل‌وانتقال، نحوه مدیریت پروژه و قشر فرهنگی پروژه مواردی هستند که باید آن‌ها بررسی کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب، اطلاعات بیشتری درباره نکات ذکر شده به دست آورید.

سرمایه‌گذاری هدفمند با کمک مشاوران حرفه‌ای

امروزه افراد برای ورود به هر حوزه‌ای، باید علم و تخصص سرمایه‌گذاری در آن را داشته باشند. سرمایه‌گذاری در بازار املاک، یکی از کم‌ریسک‌ترین و ایمن‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است. امروزه باید هوشمندانه وارد سرمایه‌گذاری شوید تا هم از تورم عقب نمانید و هم بتوانید دارایی‌های خود را رشد دهید. یکی از دغدغه‌های بسیاری از افراد این است که نمی‌دانند کجا سرمایه‌گذاری کنند به همین دلیل، در مسیر‌های مختلف پول خود را از دست می‌دهند.

پول در مغز انسان خلق می‌شود و افراد باید با علم وارد سرمایه‌گذاری شوند. شما برای آن که بتوانید در بهترین و معتبرترین برج‌های منطقه چیتگر از قبیل: پروژه نارنجستان ۵، پروژه شهرک شهید خرازی و پروژه تریتیوم vip سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای را انجام دهید، باید از مشاوران حرفه‌ای این منطقه کمک بگیرید.

تیم مشاورین املاک دیار ۲۲ با داشتن کادری متبحر و متخصص در خدمت شما است تا بتوانید بدون ترس، سرمایه‌گذاری خود را در این پروژه‌ها قطعی نمایید. شما با کمک مشاوران این تیم، سرمایه‌گذاری هوشمندانه و هدفمندی را خواهید داشت، به‌گونه‌ای که در آینده‌ای نه‌چندان دور، چند برابر شدن سرمایه خود را مشاهده خواهید کرد.

بررسی رزومه سازنده و نوع قرارداد‌های برج‌های چیتگر

در پروژه‌های چیتگر، سازنده‌ها و قرارداد‌ها متفاوت هستند به همین دلیل است که شما باید به صورت دقیق آن‌ها را بررسی کنید. در متن ذیل به رزومه سازنده و نوع قرارداد‌های پروژه‌های معتبر ذکر شده می‌پردازیم:

پروژه نارنجستان ۵

نکاتی که در هنگام سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر باید بدانید


پروژه نارنجستان ۵ در منطقه چیتگر توسط تعاونی ابنیه آکام ساخته می‌شود، این تعاونی رزومه و سابقه فوق‌العاده درخشانی در ساخت پروژه‌های منطقه ۲۲ از قبیل: پروژه نارنجستان ۱، ۲، ۳ و ۴ دارد. تمام پروژه‌هایی که توسط این تعاونی ساخته می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پیش‌خرید می‌شوند.

این پروژه، دارای ۲ دفترچه قرارداد است که یکی در تعاونی و دفترچه دیگر نزد مالک می‌ماند و به جهت آن که جزو پروژه‌های تعاونی ساز است، نحوه خرید و فروش آن متفاوت خواهد بود. قیمت این پروژه علی‌الحساب و تعیین طبقه واحد حدودی صورت می‌گیرد؛ اما در زمان نازک‌کاری، بنا بر پرداختی اعضا طبقه واحد مشخص می‌شود.

پروژه تریتیوم vip

ساخت پروژه تریتیوم vip توسط شرکت نیکان سازه سدید یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در منطقه چیتگر صورت می‌گیرد. این شرکت خوشنام، رزومه عالی در ساخت اکثر پروژه‌های مدرن و شیک را دارد پروژه‌های تریتیوم ۱، ۲، ۳، ۴ و پروژه تریتیوم البرز جزو رزومه درخشان این شرکت هستند. قرارداد‌های شرکت نیکان سازه سدید آن قدر واضح و دقیق است که در آن تعهد دیرکرد و خسارت برای تاخیر تحویل به اعضا، قیمت قطعی و تعیین واحد، مشخص شده است.

پروژه شهرک شهید خرازی

نکاتی که در هنگام سرمایه‌گذاری در برج‌های چیتگر باید بدانید


ساخت پروژه شهرک شهید خرازی را بنیاد تعاون سپاه به عهده دارد، البته تعاونی‌های مختلف دیگری همچون: تعاونی‌های مسکن هوافضا، آماد، لشگر ۲۷، رزمنده و نیروی زمینی هم در آن حضور دارند. کلیه این تعاونی‌ها دارای رزومه خوبی نظیر: شهرک شهید باقری و برج‌های ۲۲ گانه آسمان هستند که توانسته‌اند آن‌ها را به صورت هماهنگ به اتمام برسانند. انتخاب طبقه و واحد در شهرک شهید خرازی بستگی به امتیاز نهایی صاحب امتیاز در خوش‌حسابی در واریزی‌ها، پرداخت‌ها و یا پرداخت‌های زودتر از موعد دارد.

موقعیت و دسترسی پروژه‌ها در منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطقی است که از لحاظ موقعیت مکانی و دسترسی به راه‌های ارتباطی بی‌نظیر است. پروژه نارنجستان ۵ در شمال خرازی و روبروی بازار بزرگ ایران‌مال واقع شده است و دسترسی فوق‌العاده‌ای به شاهراه‌های اصلی تهران دارد. پروژه شهرک شهید خرازی در غرب ایران‌مال و در تقاطع اتوبان شهید خرازی و حکیم قرار گرفته است. این پروژه به اتوبان شهید فهمیده، همت، حکیم، دریاچه چیتگر و باغ ملی گیاه‌شناسی دسترسی خوبی دارد.

پروژه تریتیوم vip در انتهای خرازی، شهرک گلستان و در بهترین خیابان‌های آن به نام هوانیروز و تقاطع گل‌ها واقع شده است. این پروژه به دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و ایستگاه مترو چیتگر دسترسی بی‌نظیری دارد. در این نگارش شما با نکاتی که باید در زمان سرمایه‌گذاری برج‌های چیتگر بدانید آشنا شده‌اید، همان‌طور که در متن بالا ذکر شد بهترین راه برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه، کمک‌گرفتن از مشاوران حرفه‌ای و مجرب است. پس بیش از این فرصت را از دست ندهید و برای سرمایه‌گذاری هدفمند سریعاً اقدام کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر