بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
"تپسی" ثبت کرد؛

دربست به‌سوی موفقیت!

دربست به‌سوی موفقیت!
تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» بوده است.
کد خبر : ۲۷۴۳۱۸

دربست به‌سوی موفقیت!

بورس‌نیوز:

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۶۴۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های سوءپیشینه سفیران، جریمه سفیر و مسافر متخلف، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی، کمیسیون دریافتی از سفیران و سایر درآمد کسب کند.

دربست به‌سوی موفقیت!

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در ششمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۸۵ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در شهریورماه از خدمات خود شناسایی کرد ۴ درصد افت را نسبت به ماه گذشته و ۶۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت استارتاپی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۸۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

دربست به‌سوی موفقیت!

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در شهریورماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» حدود ۸۲ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به ماه گذشته افت ۵ درصدی را به دنبال داشت. درآمدی که شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرندة ۹۷ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد “تپسی” نیز از بخش «سرویس تلفنی» با درآمد ۳ میلیاردتومانی بود که در جایگاه بعدی ایستاد.

دربست به‌سوی موفقیت!

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در خرداد چگونه عمل کرد؟

"تپسی" و یک گزارش فوق‌العاده

ارسال نظر