بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
تحلیل تکنیکال
در روز‌های آینده فروش‌های حقوقی و ورود پول حقیقی به این نماد می‌تواند نویدبخش حرکت صعودی و برگشت از حمایت گفته شده باشد.
کد خبر : ۲۷۴۵۹۱

بورس‌نیوز:

نماد گنگین (اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، از گروه هتل و رستوران) بعد از رشد ۱۰۰ درصدی که در اواخر سال ۱۴۰۱ و اوایل ۱۴۰۲ تجربه کرده است وارد فاز اصلاحی شده و تاکنون حدود ۳۰ درصد از حرکت صعودی خود را اصلاح‌کرده است. این نماد در حال حاضر در حمایت مهم و معتبر در محدوده ۴۹۲۰ تا ۵۰۰۰ قرار گرفته است. این محدوده علاوه بر اینکه حمایت استاتیک را نشان می‌دهد حمایت دینامیک (سقف کانال گذشته) را هم شامل می‌شود.

در حقیقت این ایکس پوینت مهم مسیر حرکت این نماد در آینده را نشان می‌دهد. در صورت شکست این حمایت و برگشت نمودار قیمت به کانال صعودی گذشته حمایت بعدی محدوده ۴۴۵۰ تومان است. بدیهی است که عکس‌العمل این نمودار به حمایت مشخص شده متأثر از تابلوی معاملاتی این نماد در روز‌های گذشته است.

تحلیل تکنیکال

در مهرماه و شهریورماه گذشته درصد بالایی از خرید‌های این سهم توسط حقوقی صورت‌گرفته است و حمایت مشخص حقوقی از این نماد قابل‌تشخیص است. در روز‌های آینده فروش‌های حقوقی و ورود پول حقیقی به این نماد می‌تواند نویدبخش حرکت صعودی و برگشت از حمایت گفته شده باشد.

نجمه نیک طبع، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر