بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
تحلیل تکنیکال
از لحاظ موقعیت تکنیکالی با رسیدن به سقف کانال نزولی بتواند از روند فرسایشی خود خارج و به سمت تارگت‌های گفته شده حرکت کند.
کد خبر : ۲۷۴۷۲۹

بورس‌نیوز:

وپارس پس از رسیدن به حمایت معتبر و استاتیک خود در روند نزولی واکنش نشان داده و از زون حمایتی حمایت شده است و حجم خوبی خورده است.

با کندل مورخ ۱۸ مهرماه از سهم حمایت شده و می‌توان پله‌ای وارد شد. پله اول محدوده ۱۶۹۰ و در صورت ادامه نزول پله بعدی ۱۵۰۰ به نظر می‌رسد.

از لحاظ موقعیت تکنیکالی با رسیدن به سقف کانال نزولی بتواند از روند فرسایشی خود خارج و به سمت تارگت‌های گفته شده حرکت کند. افراد کم‌ریسک می‌توانند پس از شکست کانال نزولی و پولبک به آن وارد شوند.

تارگت اول ۱۹۳۰ و تارگت بعدی سهم می‌تواند ۲۲۶۰ تومان باشد. همچنین از لحاظ اندیکاتور آر اس‌ای سهم در منطقه اشباع فروش قرار دارد و همچنین واگرایی مثبت نیز مشهود است. زیر ابر کومو قرمزرنگ کندل‌ها قرار دارند که باتوجه‌به واگرایی بتواند از داخل ابر عبور کند به سمت تارگت‌های گفته شده است.

تحلیل تکنیکال

از منظر تابلو سهم بانک پارسیان با نماد وپارس از گروه بانکی، آمار‌های دوره‌ای وپارس برابری قدرت خریدار و فروشنده را طی دوره‌های بیست تا پنج‌روزه نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است شاخص گروه بانکی نیز در حال نزدیک‌شدن به حمایت استاتیک خود است که پس از آن می‌تواند نماد‌های گروه خود را تحت‌تأثیر قرار دهد.

سرور قاراخانی، تحلیلگر و معامله‌گر بازار‌های مالی

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سپهر
Turkey
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
عالی