بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
گروه مالی صبا تأمین رقم زد؛

پله های ترقی زیر قدم های " صبا "

پله های ترقی زیر قدم های
شرکت گروه مالی صبا تأمین در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق مجموع بهای تمام شده ۱۸ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی خود خبر داد.
کد خبر : ۲۷۴۸۵۹

بورس نیوز:

گروه مالی صبا تأمین با سرمایه ثبت شده ۹ هزار و ۳۰۰ میلیون تومانی و ارزش بازار در شهریورماه سال جاری؛ از تحقق بهای تمام شده ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی خود خبر داد که این میزان به نسبت ماه گذشته رشدی یک‌درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد را محقق ساخته است.

پله های ترقی زیر قدم های


 گفتنی است ارزش بازار پرتفوی بورسی "صبا" عملکرد مثبت خود را حفظ کرده است و در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتشره، این میزان ۵۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار اعلام شده است. ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت نسبت به شهریورماه سال گذشته رشد ۸۲ درصدی داشته است.

پله های ترقی زیر قدم های

همان‌طور که در گزارش عملکرد ماه گذشته شرکت گروه مالی صبا تأمین، به روند روبه‌رشد پیوسته این شرکت اشاره شد؛ این بار نیز "صبا"روند روبه‌رشد خود را حفظ کرده و در شهریورماه نیز مجموع بهای تمام شده آن با رشد ۲۲۰ میلیارد تومانی همراه بوده است.

پله های ترقی زیر قدم های
 سبد سرمایه‌گذاری گروه مالی صبا تأمین متشکل از شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی است که ترکیب‌های آن نسبت به ماه گذشته تغییرات محسوسی نداشته است. سهم بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های بورسی ۸۲ درصد، معادل ۱۴ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان می‌باشد.

پایان مطلب. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۲۳۰ درصدی صادرات
نگاهی به عملکرد ماهانه صبا فولاد خليج فارس

رشد ۲۳۰ درصدی صادرات "فصبا"

رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود
عملکرد "صبا" در مرداد ماه؛

رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود

ارسال نظر