بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
بخوانیم از سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات؛

"ومعادن" همچنان عالی عمل می‌کند

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۱۵۵ هزار و ۷۱ میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۸ هزار ۴۹۸ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۲۷۴۹۶۴

بورس‌نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۴۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۴ هزار و ۸۶۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در شهریورماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در این دوره ماهانه برابر با ۲۹ هزار و ۸۲ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومعادن" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۹ هزار و ۶۴۱ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۹ هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در شهریورماه مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۵۸ هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۷۱۵ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومعادن" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۱۵۵ هزار و ۷۱ میلیارد تومان به مبلغ ۱۵۸ هزار ۴۹۸ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته ۲ درصد افزایش را به دنبال داشت؛ همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۱ درصد رشد را به خود دیده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
سرمایه‌گذاری‌های درست در
بخوانیم از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات؛

سرمایه‌گذاری‌های درست در "ومعادن"

افزایش سرمایه‌گذاری‌های
بررسی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات توسط بورس‌نیوز؛

افزایش سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن"

ارسال نظر