بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت:

نرخ خوراک گاز؛ یکی از چالش های متانول سازان

نرخ خوراک گاز؛ یکی از چالش های متانول سازان
مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: در صنعت متانول موضوع نرخ خوراک گاز، نرخ سرویس‌های جانبی، پایین آمدن قیمت‌های جهانی و قطعی گاز در دوران سرما مهمترین چالش‌های شرکت‌های متانولی است. 
کد خبر : ۲۷۵۰۳۲

متین دیداری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس درگفتگو با بورس نیوز، در خصوص هدف از برگزاری پنجمین سمینار متانول ایران اظهار کرد: هدف از برگزاری این سمینار هم گرایی، هم افزایی و انسجام بین واحد‌های تولیدکننده متانول درکشور است. همچنین، وحدت رویه و همگرایی در حوزه‌های مختلف مانند فروش، تولید و زنجیره پایین دست بوده که امیدواریم با تبادل نظرات فنی در حوزه بازرگانی، بازار‌های جهانی و پایین دست انسجام بین شرکت‌ها و به روز کردن دانش شرکت‌ها را به دانش روز دنیا داشته باشیم.

وی درخصوص برگزاری این قبیل سمینار‌ها جهت رفع چالش متانول سازان افزود: این رسالت رسانه هاست که مسائل و مشکلات را منتقل کنند. رسانه‌ها و نهاد‌های مختلف که در سیمنار حضور دارند قطعا این مسائل را منتقل خواهند کرد و به طور حتم تاثیرگذار خواهد بود. 

دیداری درباره چالش صنعت متانول بیان کرد: در صنعت متانول موضوع نرخ خوراک گاز، نرخ سرویس‌های جانبی، پایین آمدن قیمت‌های جهانی و قطعی گاز در دوران سرما مهمترین چالش‌های شرکت‌های متانولی است. 

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس گفت: انتظار داریم همانطور که دولت موضوع تولید را سرلوحه کار خود قرار داده به دغدغه متانولی‌ها نیز برسد. دغدغه متانولی‌ها موضوع تولید، اشتغال و ارزآوری در کشور است. امیدوار هستیم بتوانیم نقش آفرینی بیشتری در بازار‌های جهانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر