بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
افزایش ۳۲ درصدی سرمایه گذاری‌های
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه توسعه مالی مهر آیندگان در این دوره ماهانه برابر با ۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۵۰۵۹

افزایش ۳۲ درصدی سرمایه گذاری‌های

بورس‌نیوز:

گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سرمایه ثبت شده ۳ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۲ هزار و ۲۹۰ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه توسعه مالی مهر آیندگان در شهریورماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

افزایش ۳۲ درصدی سرمایه گذاری‌های

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومهان" در این دوره ماهانه برابر با ۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است؛ گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومهان" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۲ هزار و ۱۶۶ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۰ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومهان" در شهریورماه مربوط به بخش‌های فراورده‌های نفتی، کک، سوخت هسته‌ای و انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بوده است.

افزایش ۳۲ درصدی سرمایه گذاری‌های

گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۳۴ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۲۳۹ درصدی را به همراه داشت، لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی "ومهان" در این دوره یک‌ماهه از مبلغ ۳۱ هزار و ۱۴۵ میلیارد تومان به مبلغ ۳۴ هزار ۲۷۸ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه گذشته ۳۲ درصد افزایش را به دنبال داشت. همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۷ درصد رشد را به خود دیده است.

افزایش ۳۲ درصدی سرمایه گذاری‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبات ارزش بازار
گروه توسعه مالی مهر آیندگان ثبت کرد؛

ثبات ارزش بازار "ومهان"

روند نزولی ارزش بازار
افزایش سرمایه‌گذاری "ومهان" در بخش محصولات شیمیایی؛

روند نزولی ارزش بازار "ومهان" پایان یافت

ارسال نظر