بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
فروش بیش از ۵۰ قلم کالا در حراج خرده‌فروشی کالا‌های اموال تملیکی
مدیر طرح سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی اموال تملیکی از حراج بیش از ۵۰ قلم کالای مختلف خبر داد.
کد خبر : ۲۷۵۰۹۶

به گزارش بورس نیوز، حسن خالقی، مدیر طرح سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی اموال تملیکی اظهار کرد: در این حراج بیش از ۵۰ قلم کالا از انواع مختلف به حراج گذاشته شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده وارد سامانه شده و در روز هفتم آبان پیشنهاد قیمت را ارائه کنند.

مدیر طرح سامانه حراج خرده فروشی الکترونیکی اموال تملیکی ادامه‌داد: این حراج خرده‌فروشی به کالا‌های استان قم اختصاص دارد و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این حراج شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کالا‌ها ضمانت شده به برندگان تحویل می‌شود، گفت: مشخصات و تصاویر کالا‌ها در سایت قابل مشاهده است و در صورتی که متقاضیان برنده این حراج شوند، در زمان تحویل، کالا به صورت دقیق وارسی شده و تحویل مشتریان می‌شود.

خالقی بیان‌ کرد: کالا‌هایی که در حراج‌های خرده فروشی عرضه می‌شود، با ظرفیت شرکت‌های بازرسی کمّی و کیفی کالا به صورت اختیاری در آینده نزدیک گارانتی می‌کنیم که این امر منجر به ارائه خدمات پس از فروش می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌توانند از امروز (سوم آبان) با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالا‌ها را مشاهده کرده و پیشنهاد قیمت کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر