بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
رشد چشمگیر سودآوری "شدوص" در گزارش 6 ماهه:

جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید

جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید
شرکت دوده صنعتی پارس توانسته با اعلام سودی ۲۲۳ تومانی به ازای هر سهم در ۶ ماهه نخست سال، بسیاری از سهامدارانش را امیدوار کند.
کد خبر : ۲۷۵۱۱۵

بورس نیوز:

در شرایطی که در روز‌های گذشته شاهد موج بزرگی از انتشار صورت‌های مالی میاندوره‌ای در سامانه کدال بودیم، عملکرد برخی شرکت‌ها حاکی از روند چشمگیر سودآوری در سال مالی جاری می‌باشد

جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید

از موارد قابل توجه صورت‌های مالی ۶ ماهه حسابرسی نشده این شرکت در مقایسه با گزارش این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱، می‌توان به افزایش مطلوب و چشمگیر مقادیر فروش اشاره نمود.
بر اساس گزارش این شرکت، مقادیر فروش انواع گرید دوده تولیدی این شرکت در سال ۱۴۰۲ به واسطه بهره برداری از پروژه نوسازی و جایگزینی راکتور خط هارد از مقدار ۲۹.۰۰۰ تن در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۳۵.۰۰۰ تن در سال مالی جاری افزایش خواهد یافت؛ که این موضوع در افزایش تولید و فروش ۶ ماهه شرکت نیز به وضوح قابل مشاهد است.


جایگزینی راکتورها و افزایش مقادیر تولید

رشد در حدود ۴.۵۰۰ تنی مقادیر فروش و البته رشد در حدود ۱۰ درصدی نرخ‌های فروش در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۲ منجر به رشد در حدود ۲۳۰ میلیارد تومانی و ۳۸ درصدی درآمد‌های شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گردید.
در مجموع اعلام سود خالصی ۲۱۱ میلیارد تومانی در ۶ ماهه نخست آنهم در حالی که کل سود خالص شرکت در سال گذشته ۱۸۳ میلیارد تومان بوده است، عملکردی بسیار مطلوب از سوی این شرکت ارزیابی می‌گردد. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر