بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
شرکت گلوکوزان در مهرماه رقم زد؛

آغاز طوفان "غگل"

آغاز طوفان
شرکت گلوکوزان در آخرین گزارش عملکرد خود از تحقق درآمد ۲۲۲ میلیارد تومانی خود خبر داده است که این میزان سقف جدیدی از درآمدزایی در سودآوری رار قم زده است.
کد خبر : ۲۷۵۴۶۱

بورس نیوز: 

شرکت گلوکوزان با سرمایه ثبت شده ۱۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی؛ در گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مهرماه خود از تحقق درآمد ۲۲۲ میلیاردتومانی خود خبر داد.

آغاز طوفان

 درآمد حاصل از فروش کالا و خدمات "غگل" نسبت به شهریورماه سال جاری رشد ۳۹ درصدی داشته است، گفتنی است این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از ۹۸ درصد، معادل ۱۱۰ میلیارد تومان رشد داشته است.  

آغاز طوفان

شرکت گلوکوزان در مهرماه، رکوردی تازه در سودآوری خود به ثبت رسانده است، شایان‌ذکر است این میزان در مقایسه با عملکرد چهار سال گذشته این شرکت، با اختلاف ویژه‌ای قرار گرفته است.

 شرکت گلوکوزان از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نشاسته و فراوری‌های مربوط به گندم، جو، ذرت است که محصولات این شرکت در صنایعی چون؛ صنعت غذایی، صنعت دارویی، صنعت نساجی و کاغذ کاربرد ویژه‌ای دارد.

آغاز طوفان

 سبد محصولاتی"غگل" را عمده محصولاتی همچون روغن، نشاسته، فروکتوز، گلوتن، خمیر صابون و ... شامل می‌شود. دراین‌بین پرفروش‌ترین محصولات این شرکت دکستروز با ۳۹ درصد است که تنها از فروش ۳ هزار و ۴۷۰ تنی آن، بیش از ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است. در مقام دوم، گلوکز تولیدی این شرکت با اختصاص‌دادن ۲۴ درصد سبد محصولاتی آن به خود قرار گرفته است. گفتنی است فروکتوز، نشاسته و پوسته تولیدی "غگل" مجموعاً ۳۷ درصد عمده حجم فروش این شرکت را شامل می‌شود که به تفکیک درصدی آن در نمودار بالا قابل‌مشاهده است.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر