بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سنگ‌آهن گهر زمین در مهرماه رقم زد؛

اجراء سمفونی آتش و آهن توسط "کگهر"

اجراء سمفونی آتش و آهن  توسط
درآمد تجمیعی شرکت سنگ‌آهن گهر زمین نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از 43 درصد رشد داشته است.
کد خبر : ۲۷۵۵۲۴

اجراء سمفونی آتش و آهن  توسط

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۱۲۳ هزار میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکرد منتهی به مهرماه خود از تحقق درآمد ۳ هزار و ۳۲۸ میلیارد تومانی خود خبر داد. 

اجراء سمفونی آتش و آهن  توسط


درآمدزایی "کگهر" نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد اعجاب انگیز ۸۴۰ درصدی همراه بوده است. هرچند گفتنی است این میزان در مقایسه با شهریورماه سال جاری حدود ۸۷۰ میلیارد تومان کاهش داشته است. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت معدنی، با ۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان، نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از ۴۳ درصد رشد داشته است. 

اجراء سمفونی آتش و آهن  توسط


شایان ذکر است میزان درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در هفدمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی آن در بازار داخلی بوده است که موفق شده در بورس کالا داشته باشد. 

اجراء سمفونی آتش و آهن  توسط


بیش از ۵۱ درصد از کیک درآمدی "کگهر" را کلوخه سنگ آهن تشکیل داده که این میزان معادل یک هزار و ۲۸۰ میلیارد است. در مقاوم دوم فروش کنسانتره و گندله این شرکت در بورس کالا قرار دارد که گفتنی است فروش گندله در بورس کالا بیش از ۶ برابر فروش گندله است که این میزان با ۶۸۸ میلیارد تومان برای این شرکت سود آوری به همراه داشته است. 


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر