بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

درآمد پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

درآمد پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد
شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۸۷۴ میلیاردتومانی رسید.
کد خبر : ۲۷۵۵۳۲

پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس با سرمایه ثبت شده ۴۷ هزار و ۶۰۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۱۵ هزار و ۸۲۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که بار دیگر روند صعودی خود را آغاز کرده است.

پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی پارس در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۸۷۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۸ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

" پارس" در مهرماه ۳۶۶ هزار و ۵۱ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۶۱ هزار و ۳۵۵ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد. 

پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی پارس از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «استایرن منومر» با یک هزار و ۶۶۷ میلیارد تومان بود درآمدی که "پارس" از فروش این محصول در مهرماه به دست آورد برابر با ۳۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «استایرن منومر» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی پارس محصول «اتان» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «تولوئن» با مبلغی بالغ‌بر ۳۶ میلیون و ۳۱۴ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

پتروشیمی پارس ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر