بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
ایجاد فرصت کارآموزی دانشجویان کشور توسط فولاد آلیاژی ایران
رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران از ایجاد فرصت کارآموزی دانشجویان کشور توسط این شرکت خبر داد و بر معرفی دانشجویان به واحد‌های متقاضی جهت گذراندن دوره کارآموزی پس از گذراندن آموزش اولیه تاکید کرد.
کد خبر : ۲۷۵۷۳۴

 به گزارش بورس نیوز، "پورحیدریان" با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران یکی از صنایع متعهد و ممتاز در زمینه اقدامات فرهنگی است گفت: این شرکت به ارزش افزوده برای مشتریان و سایر ذینفعان توجه می‌کند و برای رسیدن به این مهم و تولیدات باکیفیت و ایمن، خود را در زمینه‌های آموزش، توسعه و حفظ سلامتی سرمایه‌های انسانی متعهد می‌داند.

 رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه این شرکت به خلاقیت، کارگروهی، نوآوری و بهبود مستمر توجه ویژه‌ای دارد، گفت: مدیریت فولاژ معتقد است که برای رسیدن به اهداف عالی رشد تولید باید نسل‌هایی از متخصصین با تجربیات گرانبها در تولید محصولات با کیفیت تربیت کرد. 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فولاد آلیاژی ایران در مقابل رقبای خود رتبه اول را دارد، افزود: حفظ این جایگاه، نیازمند توجه به آموزش مستمر در بخش‌های مختلف است.

پورحیدریان با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیش از ۳۰ سال سابقه بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده فولاد آلیاژی درخاورمیانه است افزود:این شرکت با دارا بودن دانش فنی بیش از ۱۸۰ گرید از شرکت‌های خارجی هم اکنون به تولید ۴۴۳ گریدِ فولاد دست یافته که این افزایش گرید نشان از دانش فنی بالای پرسنل است.

رئیس آموزش شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به ایجاد فرصت دوره‌های کارآموزی برای دانشجویان در این شرکت، تصریح کرد: واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران با هدف ایجاد تعامل موثر بین صنعت و دانشگاه، هرساله فرصتی جهت گذراندن دوره کارآموزی برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور فراهم می‌نماید و امسال همچون سال‌های گذشته این فرایند با پذیرش کارآموزان در تابستان شروع شد و پس از طی آموزش‌های اولیه، دانشجویان به واحد‌های متقاضی معرفی شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر