بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
بانک صادرات در مسیر موفقیت؛

عملکرد رو به رشد "وبصادر"

عملکرد رو به رشد
از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۷۵۷۶۸

بورس‌نیوز:

بانک صادرات با سرمایه ثبت شده ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار و ۱۲۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک صادرات در هفتمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۴ هزار و ۷۸۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در مهرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش را نسبت به ماه گذشته و ۵۳ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

عمده‌ترین درآمد "وبصادر" در مهرماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با یک هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۳۶ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در مهرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «فروش اقساطی» با یک هزار و ۹۶ میلیارد تومان و ۶۳۸ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۲۳ و ۱۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

بانک صادرات در مهرماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۴ هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۱۴۸ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های " وبصادر" در مهرماه مربوط به گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام و سپرده‌های بلند مدت سه ساله است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل و اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران معرفی شدند
​با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده؛

مدیرعامل و اعضای جدید هیأت‌مدیره بانک صادرات ایران معرفی شدند

بررسی وضعیت تسهیلات اعطایی بانک صادرات؛

"وبصادر" در ۶ ماهه امسال ۳۲ درصد افزایش داشته است!

ثبات در تسهیلات اعطایی
بانک صادرات و یک گزارش خوب؛

ثبات در تسهیلات اعطایی " وبصادر "

ارسال نظر