بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
درآمدزایی فولاد امیرکبیر کاشان در مهرماه پایین‌تر از میانگین بود؛

مقدار فروش "فجر" در سرازیری

مقدار فروش
یزان درآمدی که فولاد امیرکبیر کاشان در مهرماه به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۳۶ درصد کمتر بود.
کد خبر : ۲۷۵۸۶۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که در این دوره از فروش محصولات خود به ثبت رساند برابر با ۳۵۶ میلیارد تومان بود، این شرکت فولادی مجموع درآمد تجمیعی خود در ۷ ماه گذشته را برابر با ۳ هزار و ۶۸۷ میلیارد تومان شناسایی کرد.

مقدار فروش  فجر در سرازیری+بورس نیوز

میزان درآمد ماهانه‌ای که "فجر" در هفتمین ماه از سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی، صادراتی و ارائه خدمات بود، این شرکت از بخش بازار داخل کشور بیشترین درآمدزایی را با ۲۶۵ میلیارد تومان به همراه داشت که ۷۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده بود.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه ۸۴۵ میلیارد تومانی را به ثبت رساند، همچنین میزان درآمدی که در مهرماه به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۳۶ درصد کمتر بود.

درآمد‌های شناسایی‌شده فولاد امیرکبیر کاشان

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه میزان درآمدزایی که از فروش محصولات خود داشت نسبت به ماه گذشته با کاهش ۱۹ درصدی روبه‌رو بود، همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید فجر سومین ماه متوالی کاهش درآمد را تجربه می‌کند و این روند از مردادماه شروع شده است.

مقدار فروش  فجر در سرازیری+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "فجر" در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «گالوانیزه» با ۲۶۵ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز نزدیک به ۴۳ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت، گفتنی است که فروش ماهانه این شرکت فولادی در بازار داخل کشور نسبت به ماه گذشته با ۳۵ درصد کاهش همراه بود.

مقدار فروش محصولات شرکت "فجر"

مقدار فروش  فجر در سرازیری+بورس نیوز

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در پایان مهرماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۷ هزار و ۵۵۱ تن اعلام کرد، حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار «گالوانیزه» با ۶ هزار و ۱۸۸ تن بود، از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه نیز مقدار فروش محصولات را برابر با ۸۰ هزار و ۱۵۴ تن اعلام کرد.

مقدار فروش

فولاد امیرکبیر کاشان نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۹ درصدی مقدار فروش محصولات را مشاهده کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۳ درصد کاهش را تجربه کرد، بر اساس نمودار فوق روند پر تلاطم فجر را از ابتدای سال گذشته مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که مقدار فروش این شرکت با کاهش نزدیک به ۴ هزار تنی همراه بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز سوددهی
شرکت فولاد امیرکبیر کاشان اعلام کرد؛

آغاز سوددهی "فجر" از مهرماه

با اعلام فولاد مبارکه اصفهان؛

"فولاد" از فروش "فجر" گفت

میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد
با اعلام از سوی مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالا؛

میزان حداکثر ثبت سفارش برای محصولات صنعتی ابلاغ شد

ارسال نظر