بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مثدار فروش پتروشیمی اصفهان از سال گذشته نیز کمتر بود؛

سقوط آزاد فروش ماهانه "شصفها"

سقوط آزاد فروش ماهانه
مقدار فروش ماهانه پتروشیمی اصفهان در مهرماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته ۴۶ درصد کاهش یافت.
کد خبر : ۲۷۵۸۶۹
نویسنده :
امیرحسین کریمی

سقوط آزاد فروش ماهانه

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری درآمد‌های شناسایی‌شده خود در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۵۸۴ میلیارد تومان به ثبت رساند که این درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات در ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بود.

سقوط آزاد فروش ماهانه

درآمد‌های حاصل‌شده این پتروشیمی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه نیز نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان بود و همچنین میزان سرمایه اعلام‌شده پتروشیمی اصفهان برابر با ۳۰ میلیارد تومان بود.

عملکرد ماهانه پتروشیمی اصفهان

درآمد ماهانه‌‎ای که شرکت "شصفها" در مهرماه سال ۱۴۰۲ از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۴۰ درصدی را به همراه داشت و این در صورتی است که درآمد شهریوماه این شرکت نسبت به مردادماه با یک رشد چشمگیر ۱۶۴ درصدی مواجه بود، لازم به ذکر است که میزان درآمد این پتروشیمی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹ درصد اُفت را به ثبت رساند.

شرکت پتروشیمی اصفهان بیشترین درآمدی که از فروش محصولات تولیدی خود در مهرماه اعلام کرد مربوط به بازار داخل کشور با ۳۵۷ میلیارد تومان بود که طی این دوره یک‌ماهه دربرگیرنده‌ی ۶۱ درصد از درآمد ماهانه بود.

سقوط آزاد فروش ماهانه

بیشترین درآمدی که "شصفها" در مهرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «تولوئن» در بازار خارجی بود که ۱۳۴ میلیارد تومان درآمدزایی برای شرکت داشت، نرخ فروش این محصول تقریباً ۳۶ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد رشد پیدا کرد.

میزان درآمدی که پتروشیمی اصفهان از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آورد مبلغی بالغ‌بر ۲۲۶ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته با ریزش ۵۷ درصدی روبه‌رو بود.

مقدار فروش ماهانه "شصفها"

مقدار فروش محصول پتروشیمی اصفهان در مهرماه سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۵ تن بود که این مقدار فروش در ۲ بازار داخلی و صادراتی شکل گرفت، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی اصفهان در مهرماه سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته ۴۶ درصد کاهش یافت و همچنین در مقایسه با مهرماه سال گذشته نیز ۳۶ درصد ریزش فروش را در پی داشت.

سقوط آزاد فروش ماهانه

عمده‌ترین مقدار فروش این شرکت پتروشیمی در بازار داخلی با ۸ هزار و ۹۳۷ تن بود که ۵۹ درصد از فروش محصولات را در اختیار داشت، در بازار صادراتی نیز مجموع مقدار فروش این پتروشیمی برابر با ۶ هزار و ۱۰۷ تن است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۰ شرکت به مجمع سالیانه خواهند رفت + نتایج مجامع
حضور شرکت‌ها در مجامع عمومی و فوق‌العاده ۲ رقمی شد؛

۱۰ شرکت به مجمع سالیانه خواهند رفت + نتایج مجامع

ارسال نظر