بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
تحلیل تکنیکال
این نمودار از لحاظ تکنیکال کلاسیک بررسی شد و ۱۴۰۸ ریال را می‌توان یک مقاومت مینور، اما مهم در نظر گرفت.
کد خبر : ۲۷۵۹۱۸

بورس‌نیوز:

برای تحلیل نماد وتوصا از گروه سرمایه‌گذاری بازار اول تابلوی اصلی آن را در حالت تعدیل نشده قرار دادیم تا گپ‌های افزایش سرمایه و تقسیم سود مشخص شود و از روی این محدوده‌ها ناحیه‌های حمایتی و مقاومتی مهم را تشخیص دهیم که به شرح زیر است:

۱۳۸۳ ریال

۲۲۵۶ ریال

۳۰۰۶ ریال

۱۳۰۶۲ ریال

این ناحیه‌های حمایتی و مقاومتی است که از روی گپ‌ها به‌دست‌آمده و احتمال اینکه در آینده نمودار کندلی به آن‌ها واکنش نشان دهید کم نیست. می‌توان گفت این سهم از مورخ ۲/۶/۱۳۹۴ وارد یک روند صعودی شده و تا تاریخ ۱۶/۵/۱۳۹۹ ادامه داشته و بعد از آن وارد اصلاح شده. اما چه نوع اصلاحی؟ اصلاح زمانی. بعد از ۷۱ درصد ریزش وارد اصلاح زمانی می‌شود و یک دوران رنج و خنثی تا قبل آخرین افزایش سرمایه خود سپری می‌کند. این افزایش سرمایه ۷۷۵ درصد می‌باشد بعد از باز شدن نماد شاهد یک حرکت نزولی از این نماد تا به امروز بودیم پس برای ما مهم است که بدانیم نزدیک‌ترین و مهم‌ترین حمایت محدوده ۱۰۹۰ ریال و ۱۰۰۷ ریال است.

تحلیل تکنیکال

این نمودار از لحاظ تکنیکال کلاسیک بررسی شد و هیچ‌گونه الگویی که نشان از تغییر جهت روند باشد فعلاً در آن شکل نگرفته است و ۱۴۰۸ ریال را می‌توان یک مقاومت مینور، اما مهم در نظر گرفت.

تحلیل تکنیکال

در گذشته در این نمودار الگوی سر و شانه که یک الگوی برگشتی است شکل‌گرفته و اگر خط گردن این الگو را که یک ناحیه حمایتی و مقاومتی مهم است امتداد دهیم می‌بینم نمودار کندلی این خط را به‌عنوان یک حمایت شکسته و اکنون باید آن را به‌عنوان یک مقاومت در نظر گرفت.

مهدی کاردان، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر