بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کاهش درآمدزایی ۳۰ درصدی تراکتورسازی در مهرماه؛

"تایرا" نتوانست در اوج درآمدزایی باقی بماند

تراکتورسازی ایران در مهرماه ۲ هزار و ۶۶۶ دستگاه از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد ریزش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۷۶۰۷۴

بورس نیوز:

تراکتورسازی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود از فروش محصولات طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی برابر با یک هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد‌های تجمیعی "تایرا" طی ۷ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با مبلغ ۱۱ هزار و ۰۶۱ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد‌های شناسایی‌شده تراکتورسازی ایران در مهرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و خارج از کشور بود که عمده‌ترین درآمد‌ها در بازار داخلی با یک هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان حاصل شد، همچنین در بازار صادراتی ۱۶۸ میلیارد تومان از فروش محصولات درآمدزایی کرد.

درآمد‌های شناسایی‌شده "تایرا" در مهرماه ۱۴۰۲

درآمد‌های حاصل از فروش محصولات تراکتورسازی ایران در مهرماه ۳۰ درصد کاهش پیدا کرد و در مقایسه با مهرماه سال گذشته شاهد رشد ۶۸ درصدی بود، همچنین درآمد‌های تجمیعی به ثبت رسیده توسط این شرکت ۵۸ درصد افزایش پیدا کرد.

درآمدزاترین محصول تراکتورسازی ایران در هفتمین ماه از سال جاری در اختیار «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با ۳۷۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول ۴۲۷ میلیون تومان به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته تغییر عمده‌ای را به همراه نداشته است.

فروش صادراتی "تایرا" در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۱۶۸ میلیارد تومان به ثبت رسید که عمده‌ترین درآمد تشکل دهنده این بخش را «تراکتور ۲۸۵ تک دیفر» با ۴۷ میلیارد تومان در اختیار داشت و نرخ فروش آن نیز ۴۶۹ میلیون تومان اعلام شد.

بیشترین میزان فروش محصولات "تایرا"

تراکتورسازی ایران در مهرماه ۲ هزار و ۶۶۶ دستگاه از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۴۱ درصد ریزش را به همراه داشت، "تایرا" از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱۸ هزار و ۳۸ دستگاه از محصولات خود را به فروش رساند، عمده‌ترین مقدار فروش محصولات را در بازار داخلی با ۱۶ هزار و ۵۵۹ دستگاه مشاهده می‌کنیم.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تراکتور‌های
با اعلام شرکت تراکتورسازی ایران؛

افزایش ۲۰ درصدی نرخ فروش تراکتور‌های "تایرا"

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

ارسال نظر