بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
گرامی داشت هفته بسیج در شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر
مراسمی با حضور مدیرعامل ، مدیران و کارکنان شرکت، به مناسبت هفته بسیج و سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، در روز سه شنبه (7 آذر ماه)، در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۶۵۱۹

به گزارش بورس نیوز، جواد وکیلی مدیر عامل شرکت، ضمن خیر مقدم با برشمردن شاخص‌ها و ویژگی‌های بسیج، به تفسیر یک «بسیجی خوب» پرداخته و بر نقش و کارکرد بسیجی خوب در پیشبرد اهداف انقلابی تاکید کردند.

وی همچنین اخلاص در عمل و توکل در امور، بصیرت سیاسی و فرهنگی، تواضع و فروتنی، حسن خلق، مسئولیت پذیری، ایثار و گذشت، نظم و انضباط، تلاش و همت مضاعف، امید بخشی، پویایی و نشاط اجتماعی، خلاقیت، شجاعت و داشتن روحیه کار گروهی را از جمله ویژگی‌های یک بسیجی خوب در فضای کار معرفی کردند.

وکیلی همچنین بر پاسداشت یاد و خاطر شهداء و گرامی داشت پایمردی‌های هشت سال دفاع مقدس تاکید داشته و حضور امروز مدافعان در سنگر سلامت و امنیت جامعه را نمونه‌ای بارز از ایثار و جهاد ملی دانسته و شهادت در این مسیر را ادامه خط شهدای دفاع مقدس و ترویج و گسترش آرمان‌های انقلابی عنوان نمودند.

وی با معرفی ظرفیت‌های موجود جهت هر گونه همکاری در موضوعات و برنامه‌های مرتبط با بسیج و حوزه فرهنگی شرکت در آینده اعلام آمادگی نمودند و حتی برای پیشرفت پرسنل بسیجی با روحیه‌ای جهادی برای پیشرفت با توسعه علم و مهارت‌های فردی و جمعی تأکید کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.