بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
مروری بر عملکرد شرکت سرمایه گذاری سبحان در آبان ماه؛

ستون‌های ارزش آفرینی "وسبحان" در حال شکل گیری است

ستون‌های ارزش آفرینی
شرکت سرمایه گذاری سبحان در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه خود، ارزش بازار پرتفوی بورسی خود را ۷۶۱ میلیارد تومان اعلام کرده است. 
کد خبر : ۲۷۶۵۵۹

بورس نیوز:
شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ثبت‌شده ۷۸۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار یک هزار و ۹۵۰ میلیارد تومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به آبان ماه خود، ارزش بازار پرتفوی بورسی خود را ۷۶۱ میلیارد تومان اعلام کرده است. 

ستون‌های ارزش آفرینی

ارزش بازار پرتفوی بورسی "وسبحان" در مقایسه با مهرماه سال جاری ۳ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۷۲ درصدی داشته است. گفتنی است جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری سبحان، در این ماه با رشد ۲ درصدی در مقایسه با مهرماه و ۶۴ درصدی، معادل ۵۰۶ میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است

ستون‌های ارزش آفرینی

سبد سرمایه‌گذاری‌های "وسبحان"، متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیر بورسی است که دراین‌بین سهم عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را با اختلاف کم شرکت‌های بورسی با ۵۱ درصد، تشکیل داده است که به بهای تمام‌شده ۶۶۵ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

ستون‌های ارزش آفرینی

گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های شرکت سرمایه گذاری سبحان در شرکت‌های غیر بورسی ۴۹ درصد از حجم باقی‌مانده سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت افزایش سرمایه
شرکت سرمایه گذاری سبحان اعلام کرد؛

ثبت افزایش سرمایه "وسبحان" از سود انباشته

با شفاف سازی شرکت سرمایه گذاری سبحان؛

"وسبحان" از واگذاری املا سود شناسایی کرد

مدیریت عملیات بازار شرکت بورس:

۱۱ نماد بورسی و فرابورسی بازگشایی شدند

با برگزاری مزایده شرکت سرمایه گذاری سبحان؛

"وسبحان" ملک ۷۱۴ متری را به مزایده گذاشت

ارسال نظر