بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
رشد ۵۵۲ درصدی ارزش پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران؛

"واعتبار" معنا میگیرد

" واعتبار " در مقایسه با آبان ماه دروه مشابه گذشته حدود ۵۵۲ درصد معادل ۲۷۶ میلیارد تومان رشد در میزان ارزش بازار پرتفوی بورسی خود داشته است.
کد خبر : ۲۷۶۶۳۱

بورس نیوز:
شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸۹۹ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش عملکردماهانه منتهی به آبان ماه از ارزش بازار پرتفوی بورسی ۳۲۶ میلیارد تومانی خود خبر داده است.

" واعتبار " در مقایسه با آبان ماه دروه مشابه گذشته حدود ۵۵۲ درصد معادل ۲۷۶ میلیارد تومان رشد در میزان ارزش بازار پرتفوی بورسی خود داشته است، هرچند گفتنی است این میزان نسبت به مهرماه ۳ درصد کاهش داشته است. 
بهای تمام شده جمع سرمایه گذاری‌های این شرکت نیز با ۶۳ درصد افزایش در مقایسه با سال مالی گذشته همراه بوده است. 

سبد سرمایه گذاری‌های " واعتبار " متشکل از شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیربورسی است که در این بین حجم عمده را شرکت‌های بورسی به خود اختصاص داده اند. 

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران به بهای تمام شده ۲۹۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش، ۷۰ درصد از حجم سرمایه گذاری‌های خود را به شرکت‌های بورسی اختصاص داده است که نسبت به مهرماه به این میزان ۳ درصد افزوده شده است. در نهایت شایان ذکر است ۳۰ درصد سرمایه گذاری‌های این شرکت در شرکت‌های خارج از بورس، به بهای ۱۲۶ میلیارد تومان بوده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران؛

"واعتبار" هیات مدیره را تغییر داد

ارسال نظر